piątek, 30 października 2015

W co warto zaopatrzyc się podczas Promocji - 49% w Rossmannie cz1 Usta - Paznokcie

Witajcie Kochani!!!
Mam dośc spore opóżnienie z tym postem za co Was przepraszam ,ale sami wiecie jak to jest przed 1 listopada..... Ale już jestem i tworzę. Przedstawie Wam listę kosmetyków  na sezon jesienno-zimowy. Podzielę je na dwie tury jedna to polecane przeze mnie a druga jakie sama zamierzam zakupić .

W tym sezonie na ustach zagości burgund,czerwień, fiolet a nawet czerń u odważnych kobiet. 

Polecam Wam 

Szminki :

Rimmel Lasting Finish By Kate Moss- bardzo fajna pomadka . ma kremową konsystencję , jest dobrze napigmentowana . Utrzymuje się na ustach ok 3 godz..

Rimmel Lasting Finish- podobnie jak RLF By Kate Moss- są dobrze napigmentowane, ,delikatną kremową konsystencję ..utrzymują się ok 4godz. Co najważniejsze  mają świetne satynowe wykończenie. Posiadam ją w kolorze Sugar Plum 


Manhattan Perfect Crem & Care Lipstic - Bardzo fajna lekka pomadka , nawilża usta, fajna kolorystycznie . trwalośc ok 2 godz. ale usta bardzo ładnie w niej wyglądają..

Konturówki Essence- są bardzo fajne i przyjemne w użyciu.. Maja bardzo fajną kolorystykę . 


Lakieriery i kosmetyki do Paznokci:

Rimmel Salon Pro with Lycra - świetne lakiery z bardzo wygodnym w użyciu pędzelkiem.Duża gama kolorystyczna. Każda z was znajdzie coś dla SB . Trwałe co jest mega plusem , gdyż niektóre nawet tego samego dnia po kontakcie z wodą potrafią odprysnąc. 

Moja lista zakupów

Bourjois Rouge Edition Velvet 
L'oreal Color Riche 
Revlon Super Lustrous Lipstick Matte
Revlon Just Bitten Kissable

A Wy co planujecie upolować ???


wtorek, 20 października 2015

Zegarek z OTIEN

Oszaleję chyba przez tą pogodę .... Mimo ,iż mamy jesień nie koniecznie musi ona być szara, zimna i deszczowa. .. A ja razem z nią stałam się jakas rozdrażniona. Naszczęscie na poprawę humoru dostałam paczuszkę od OTIEN . A w niej prześliczny zegarek. Do wyboru bylo kilka produktów lecz ja postanowilam postawić na klasykę .


Jak widzicie jego głowną zeletą jest kasyka i elegancja.. Doda uroku zapewne nie jednej mojej stylizaji. Pasek wykonany jest z czarnego lekko połyskującego skóropodobnego tworzywa. Tarcza jest z elementami bieli i zlota co bardzo lubię jeśli chodzi o tego typu biżuterię. Uroku dodaje mu cyrkonia wskazująca godz 12... Dostałam rownież od firmy kolczyki małe przeurocze gwiazdki..







Sklep ma bardzo duży asortment nie tylko biżuterię tam znajdziecie ale rownież inne dodatki i napewno każda z Was coś dla siebie znajdzie...   Ja już mam na oku kilka rzeczy ..

A Wy co sądzicie o tym zegarku?? Miałyście już coś z tej firmy?? 

piątek, 16 października 2015

Ziaja - Masło Kakaowe - Balsam do ciała - skóra sucha i normalna.

Oto kolejny z moich ulubieńców kakaowych....  Często do niego powracam w okresie jesienno-zimowym przede wszystkim na jego tłusta konsystencje dzięki której nasza skóra nabiera porządnego nawilżenia co wtedy jest nam potrzebne ale również dlatego ,że w tym okresie korzystam z solarium a jak wiadomo ono dodatkowo nam wysusza skórę ale również i w letnim po niego sięgam ponieważ idealnie podkreśla i nawilża moja opaloną skórę.

Opis producenta:

"Odżywczy balsam do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Zawiera masło kakaowe, witaminę E i prowitaminę B5 (D-panthenol). Głęboko i intensywnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania. Wygładza, uelastycznia i aktywnie regeneruje naskórek. Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości.
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.
Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny."



Moja opinia:

Bardzo dobrze nawilża i likwiduje uczucie szorstkości. Niestety tak jak i Mleczko z tej serii dość długo się wchłania i pozostawia na skórze tłusty film. Zazwyczaj stosuję go na noc ze względu na to ,że dość długo się wchłania ale czasami jak zależy mi na podkreśleniu opalenizny to i w trakcie dnia i przede wszystkim utrwala opaleniznę.... Idealnie radzi sobie z suchą skórą... Czasami miałam podrażnioną skórę po depilacji na łydkach i dzięki niemu szybko się regenerowała.  Konsystencja jest dość gęsta co powoduje lekkie trudności w rozsmarowaniu ale dla takiego działania warto poświecić minute więcej. 
Opakowanie jest płaskie zamykane na klik więc nie ma jakiś przeszkód w stosowaniu. Jeśli chodzi o wydajność to średnia przy codziennym stosowaniu ale za to cena atrakcyjna można go kupić nawet już za 7 zł . Polecam go dla osób potrzebujących dobrego nawilżenia....
Zakupie go w najbliższym czasie napewno:

A Wy co o nim sądzicie??

poniedziałek, 12 października 2015

Współpraca z LUCLUC



Witajcie...

Tak niedawno Wam pisałam , że czuję w powietrzu jesień choć mamy lato, a dziś jak już wszyscy zdąrzyli zauwarzyć powiało nam zimą . Ja jestem okropnym zmarźluchem i powiem Wam szczerze , że już na początku sierpnia przeglądałam w necie ciuszki na sezon zimowo-jesienny... Mam wrażenie , że z roku na rok jest coraz zimniej....:(  Mam nadzieję ,że pogoda unormuje się jakoś.. Ci co mnie śledzą na insta KLIK  widzieli moją fotkę jak pewnego poranka byłam sszokowana temperaturą -6.5 st. Podobno taki mamy klimat hehe ...

Jak widzicie po tytule posta nawiązałam współpracę z firmą LUCLUC . Wiec przygotowałam dla Was Wish list z moimi propozycjami z tego sklepu na sezon jesienno-zimowy. Asortyment sklepu jest naprawdę szeroki , co bardzo lubię. Bardzo dużym plusem jest darmowa wysyłka niezależna od położenia na mapie. Zapewne każda z Was znajdzie  coś dla siebie.. Pod każdym ze zdjęć umieściłam link do danego produktu. Będe Wam bardzo wdzieczna za poklikanie w nie, gdyż dzięki temu moja współpraca będzie owocniejsza...  





















I co sądzicie o moim wyborze???

Masło Kakaowe Mleczko do ciała Ziaja

Uwielbiam produkty z masłem kakaowym, nie tylko ze względu na ich zapach ale również za właściwości samego w sobie masła kakaowego które jest wykorzystywane w szerokiej gamie kosmetycznej miedzy innymi : w balsamach  ma za zadanie zapobiegać nadmiernemu wysuszaniu skóry oraz nadaje jej ładny koloryt, w żelach,mydłach do kąpieli dzięki czemu nasza skóra po kąpieli jest nawilżona i miękka , olejkach do opalania przyspiesza opalanie i daje piękną opaleniznę ,produktach do włosów,twarzy,kosmetykach korowych itd...
Osobiście  używam/łam produktów z jego wykorzystaniem z Ziaji i Avonu .. .. Ale o nich będzie w kolejnych postach:)

Zanim kupiłam to mleczko stosowałam Balsam do ciała Masło Kakaowe. Ale o nim w następnym pościaku... Kupiłam go ze względu na masło kakaowe dzięki któremu moja opalenizna dłużej się utrzymuje ale równie na opakowanie z pompką co ułatwia stosowanie .





Opis producenta:

Właściwości:
- delikatnie natłuszcza i normalizuje procesy lipo-regeneracji skóry,
- wzmacnia naturalną barierę ochronną minimalizując ryzyko podrażnienia,
- prawidłowo nawilża oraz zapewnia skórze wysoką elastyczność,
- zachowuje gładkość, miękkość i jędrność na poziomie skóry młodej,
- poprawia koloryt oraz przyspiesza powstawanie równomiernej opalenizny.

Kakaowa receptura:

- delikatna konsystencja,
- formuła woda w oleju,
- bez barwników, bez parabenów.

Masło kakaowe - zawiera niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe NNKT oraz tokoferole. Działa poprzez intensywną regenerację skóry suchej i bardzo suchej. Przywraca zdrowy wygląd oraz zapewnia skórze równowagę wodno-lipidową. Naturalnie poprawia koloryt naskórka. 

Sposób użycia:
Mleczko nanieść na skórę ciała i delikatnie wmasować. Stosować tak często, jak to konieczne. Polecane do codziennej pielęgnacji, również przed opalaniem, także w solarium.

Moja opinia: 
Jak wcześniej wspominałam uwielbiam kosmetyki z masłem kakaowym. I to mleczko też zdobyło sobie moje uznanie :) Kupiłam je pierwszy raz i pewnie jeszcze je kiedyś kupie bo jak na razie czekają inne w kolejce na wykorzystanie... Przede wszystkim dobra cena jak za taki produkt zapłaciłam 10,99/400 ml . Uważam , że produkt jest wydajny. Używam go odrazu po kąpieli. Po zastosowaniu moja skóra jest miękka,nawilżona,lśniąca . Niestety trochę trzeba czekać na jego wchłonięcie i na początku pozostawia lekko tłustą taflę co czasem mi przeszkadzało jak się spieszyłam ale gdy tylko się wchłoną było ok.  Zapach dość długo utrzymuje się na skórze mi osobiście bardzo się podoba ale dla niektórych może być zbyt ciężki gdyż jest intensywny i słodki. Dużym plusem jest opakowanie z pompkom gdyż ułatwia dozowanie produktu. Co do kolorytu nie zauważyłam nic szczególnego...
Podsumowując: sięgnę po niego jeszcze napewno i Wam również polecam:)



A jakie są Wasze doświadczenia z tym mleczkiem??

czwartek, 8 października 2015

Paleta korektorów Wibo 4 in 1

Pewnie tak jak wiele z Was patrząc na tę paletę korektorów sądziłam że to tandeta....
i nawet nie sięgnęłam po niego.. Kupiła go moja siostra. Więc jak już był w pobliżu to żal było by nie przetestować go.



Opis producenta:
Korektor rozprowadza się równo i gładko koryguje niedoskonałości, rozjaśnia przebarwienia skóry i kryje cienie pod oczami. Utrwala makijaż na cały dzień. Ma nowoczesne, kompaktowe opakowanie.
Korektor o kolorze różowym maskuje sińce pod oczami, zielony kamufluje popękane naczynka. Kolor jasny beż - maskuje wypryski a ciemny beż - modeluje kształt twarzy. 

Moja opinia:
Byłam zaskoczona gdy go użyłam. Zamaskował moje zaczerwienienia wokół nosa , na brodzie oraz gdzieniegdzie niespodzianki skórne.Używam zielonego do takich miejsc zaś beżu pod oczy aby uzyskać efekt rozświetlenia . Nakładam go pędzelkiem na wcześniej rozprowadzoną bazę pod podkład.
Utrzymuje się dość długo  w zależności od podkładu jaki mam w danym dniu.. Jestem nim pozytywnie zaskoczona i zamierzam sobie sprawić takie małe kółeczko... Opakowanie uważam ,że mogło by być lepsze. Ponieważ to jest całe popękane już a używając go nie rzucamy nim ani nic ciężkiego na nim nie kładziemy. Wydajność średnia. Ale jak za tę cenę to może być i zachęcam do wypróbowania bo u niektórych może sie okazać produktem idealnym...




wtorek, 6 października 2015

Utrwalający spray do makijażu Avon Makeup Setting Spray

Na rynku jest coraz więcej utrwalaczy makijażu co mnie bardzo cieszy.... Tylko zawsze pozostaje pytanie który wybrać aby to właśnie był ten.... Cenowo rozpiętość jest niezła. Miałam okazje kilka razy używać fixera krylonu i byłam z niego zachwycona ale cena też jest wysoka jak i jakość poza tym jego raczej nie powinno się używać na co dzień ponieważ jest zbyt ciężkim kosmetykiem i bardzo zatyka pory.. A raczej potrzebuję kosmetyku który pozwoli mi lekko utrwalić na dłużej gdyż pracuje dość długo i chciała bym aby mój makijaż  trzymał się bez poprawek... Dość długo zastanawiałam się czy zamówić ten utrwalacz z Avonu aż trafiła się promocja i kupiłam go za 9,99zł.


Opinia producenta:
Utrwalający spray do makijażu. Ultralekka mgiełka utrwalająca makijaż na cały dzień. Tworzy niewidoczną, nieklejącą warstwę. Szybko wysycha, lecz dzięki zawartości witamin A, C i E nie wysusza skóry. Wystarczy zamknąć oczy, kilkakrotnie spryskać mgiełką twarz, by nienaganny makijaż pozostał na twarzy przez cały dzień.

Aplikacja:
Typowa dla sprayu w płynie. Dozownik bardzo wygodny i precyzyjny - dostajemy tyle mgiełki na twarz ile chcemy.  Spray jest dość wydajny - mi wystarczyło dwa psiknięcia by pokryć twarz. 

Moja opinia:

Produkt przedłuża trwałość makijażu ale to nie jest to efekt o jaki do końca mi chodziło.. Po raz pierwszy jak go zaaplikowałam na twarz miałam wrażenie , że zaraz mi makijaż spłynie ale przy kolejnych już było ok.... Co do tej trwałości to daje 7 na 10 . Gdyż pod koniec dnia makijaż staje się taki przygaszony i lekko starty. Zaś po użyciu krylonu makijaż miałam przez całą noc świeży, promienny .Ale porównując cenę do jakości to nie jest to aż taki zły produkt . Skóra tez nie jest po nim wysuszona .  Ale czy go kupię ponownie ??? raczej nie... Zapewne makijaż pozostaje z nim trochę dłużnej niż bez....

Któraś z Was używała ??? Jaką macie na jego temat opinie??
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka