W drodze powrotnej do rozmiaru S


Mamy już tak długo wyczekiwane lato . Ale nie wszyscy mamy tą upragnioną figurę :( 
Ja też z rozmiaru 34 stałam się 36/38 . Tak jak każdy 1000 prób zrzucenia chociaż kilograma a tu nic.. Mimo wyrzeczeń ,wysiłku poddajemy się i później znowu zaczynamy . Nawet nie zauważyłam w jak krótkim czasie zdobyłam +10 kg.. Siedząca praca,brak ruchu ,miłość do jedzenia .. 
Postanowiłam coś z tym zrobić tym razem na poważnie. Zwłaszcza ,że u mnie tak jak Wam mówiłam ciężko o każdy zrzucony kg. Zatrzymująca się woda w organizmie mnie dobija, przemiana materii a raczej jej brak dobiła. 
Miesiąc temu zostałam ambasadorka Noble Health Premium Welness. W ramach współpracy zdecydowałam się na zestaw GET SLIM LINE . Jest to całodobowy  system odchudzający. 

W skład tego zestawu wchodzi :
  • Suplement diety Get Slim Morning jest pierwszym etapem w codziennym procesie odchudzania. Preparat budzi metabolizm każdego dnia (zielona kawa), przyspieszając redukcję masy ciała (papryka Cayenne).
  • Saszetki Get Slim DayTime jako drugi krok, utrzymują właściwy poziom energii (zielona kawa, zielona herbata) i tempo spalania kalorii (guarana) w tych częściach dnia, kiedy praca organizmu zdecydowanie zwalnia.
  • Suplement diety Get Slim Night jako ostatni krok w codziennym procesie odchudzania: stymuluje metabolizm i oczyszczanie organizmu (aloes).

Jeden zestaw to 30 dniowa kuracja . Ja stosuję od dnia kiedy do mnie dotarł. Nie jestem fanem łykania tabletek i myślenia ,że od tego schudnę bo nic się samo nie zrobi a może nas tylko wspomóc . 
Pierwsze efekty były zauważalne po ok 3 dniach stosowania . Moja przemiana materii jakby ruszyła . Po ok tygodniu zorientowałam się po moich notatkach jak i odczuciu ,że nie mam ochoty na słodycze i ,że nie  podjadam przed snem . Po następnych obserwacjach było już lepiej. Zrezygnowałam nawet z coca coli i pepsi light gdyż nawet one są dla mnie za słodkie
Bardzo ważne jest by regularnie je zażywać. Pewnie Was interesuje ile zrzuciłam kg  :P 
Nie jest to może spektakularny wynik  bo 2,8 kg ale to tez moja wina . Obiecałam sobie że regularnie będę jeździła rowerem ale zawsze było coś . I mój ruch ograniczył się do chodzenia po domu i przejściu z auta do punktu b . Rowerem jeździłam może z 4 razy wciągu całego miesiąca.
Polecam Wam te produkty bo jeśli dołożycie wysiłek fizyczny to napewno efekty będą lepsze niż moje.   
Ja zamierzam nabyć następny zestaw by kontynuować moją  drogę do powrotu rozmiaru S w mojej szafie i ciele . 
Bardzo przydatną rzeczą podczas odchudzania jest dziennik odżywiania i aktywności fizycznej. Gdy wszystko w nim skrupulatnie notujemy po kilku dniach przeglądając zapiski widzimy jakie błędy popełniliśmy i staramy się je poprawić.  Ja bardzo jestem zadowolona z BABABOOK ACTIVE

KOCHANI MAM TEŻ DLA WAS KOD RABATOWY 10% NA PRODUKTY NOBLE HEALTH WYSTARCZY ŻE WPISZECIE :
EVELCIOVELOVE




Komentarze

  1. Najgorzej jest właśnie zacząć i nie przestawać. Ja chciałabym tylko poprawić swoją kondycję, ale gdy ćwiczę i nadchodzi dzień odpoczynku, to bardzo ciężko jest mi wrócić znów do ćwiczeń... ale chyba każdy tak ma. Myślę, że z takim podejściem na pewno dasz radę wrócić do tego rozmiaru i tego ci życzę! ;)

    Zapraszam również do mnie ✿
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 34? chudzinka taka? ja bym chciała mieć 36 i duże cycki do tego :D mam 38, no dobra czasem wejdę w 36 ale zależy jaka marka...

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm..ja stosuję dietę (swoją) i ćiwcze i działa. Ważne jest to żeby pokochać samego siebie. Nie lubię tabletek itd. Wydaje mi się że tylko silna wola i ciężka praca to klucz to sukcesu.
    jasnowlosapisze.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam problem z połknięciem nawet małych tabletek, więc to raczej nie dla mnie, haha. Życzę powodzenia w dążeniu do celu! :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jazdę rowerową, ciekawa jestem tego trio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam o tej firmie i nawet mam suplement na dzień :) jednak jestem zbyt rostrzepana, żeby pamiętać o regularnym stosowaniu :( życzę sukcesów w powrocie do wymarzonego rozmiaru!

    OdpowiedzUsuń
  7. rozmiar 36 to rozmiar S, więc czym się przejmujesz ? Sama noszę 36 i gruba nie jestem, jedyne czego mi brakuje to wyrzeźbionego brzuszka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana ale w moim przypadku to częściej 38 noszę :)

      Usuń
  8. Ja dałam radę bez takich specyfików, teraz wyprzedaję pół szafy, bo czas zaopatrzyć się w rozmiar S :D Życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki aby się udało :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie suplementy, które bierze się dla wzmocnienia organizmu i dla lepszych efektów z ćwiczeń, ale raczej nie wierzę w takie "odchudzające". Interesujący post :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za takimi specyfikami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post, ale ja chyba zostanę przy mojej ziaji :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też biorę ten zestaw, wzbogacony jeszcze o Hydrodren, usuwający cellulit wodny, oraz Get Slim Cellulite, z wiekiem coraz trudniej jest zawalczyć o swoje wymarzone ciało. Przy diecie i ćwiczeniach suplementy tylko pomogą, zapraszam na moją recenzję www.babooshka1963.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Google+ Followers