środa, 27 kwietnia 2016

L'oreal True Match- podkład


Witajcie!!!
Jak Wasze samopoczucie?? Bo u mnie tragedia . Pogoda która obecnie panuje jest przerażająca. Niby mamy wiosnę bo wszystkie znaki na ziemi na to wskazuję a w powietrzu czuję jesień. Ponuro , deszczowo , wietrznie. Wiem ,że u niektórych z Was nawet zima zawitała. Wybieracie się gdzieś na MAJÓWKĘ??? My mieliśmy się wybrać tym razem nie do Zakopanego a do Kazimierza Dolnego (ha ha czas coś zmienić ). Ale chyba raczej odpuścimy bo sprawdzając pogodę na weekend ma być zimno i deszczowo :( . Czyli tak jak w zeszłym roku . I chyba wybierzemy się w przyszły weekend 
 Był ktoś?? Co polecacie?? Gdzie można miło spędzić czas???

Już kończę moją smętną wypowiedź i przechodzę do tematu posta . Jak myślicie polubiła się moja buźka z tym podkładem?? 
Używałam już wielu podkładów ,różnie się sprawdzały. Jedne były idealne ale z każdym następnym opakowaniem coraz gorzej się sprawdzały i je odstawiałam na rzecz innego podobno lepszego czytając po opiniach a nie koniecznie u mnie się sprawdzał . Jakiś czas temu postanowiłam kupić przez wiele z Was zachwalany TRUE MATCH . Nie wiedziałam jaki odcień wybrać sami wiecie jak to jest z tym drogeryjnym oświetleniem. Postawiłam na 3.D/3.W BEIGE DOR /GOLDEN BEIGE. 

Co okazało się świetnym wyborem jeśli chodzi odcień. Zakupiłam własnie drugie opakowanie tego podkładu i na dniach pewnie zacznę go używać. Co Wam mogę powiedzieć na temat tego podkładu . Pierwsze wrażenie zrobił na mnie fenomenalne . Byłam zachwycona gdyż wcześniej używałam Rimmel Match Perfection i również byłam z niego zadowolona ale chyba moja skóra się do niego przyzwyczaiła co dawało niezbyt ładny wygląd gdyż mimo stosowania bazy wchłaniał się .  Ten zaś zostawiał piękne wykończenie co mnie urzekło.Tak też jest do tej pory  . Nie zostawia smug ,ładnie kryje zaczerwienienia i małe niedoskonałości. Do większych wyprysków już trzeba poprosić o pomoc korektor ale rzadko który podkład sobie z nimi radzi bez użycia korektora. Co jest minusem tego podkładu wyciera się u mnie najczęściej w okolicy ust i nosa. Wtedy potrzebne są poprawki. 
Jeśli chodzi o konsystencję jest leista ale wbrew pozorom ładnie i równomiernie się rozprowadza . Podkład ładnie się stapia  z naszym odcieniem skóry co nie powoduje odcięcia na linii żuchwy i efektu maski. Opakowanie jak sami widzicie jest eleganckie . Osobiście lubię tak ładnie i  estetycznie zapakowane kosmetyki. 
Ogólna opinia :
Jest dobry ale nie idealny . Więc będę szukać dalej. A tego będę używać na zmianę z innymi  by moja buźka  znowu się nie przyzwyczaiła

 
Używacie  go??Jak się u Was sprawdza???Lubicie?? A może polecicie jakiś inny dobry podkład??

sobota, 23 kwietnia 2016

Pure by Realash Serum pod oczy - moja opinia po 1,5 tygodnia stosowania


Kochane minął już ponad tydzień jak stosuję serum pod oczy  PURE REALASH. I powiem Wam ,że jestem w szoku. Ale zacznę od początku.
Jak wiecie lub nie wiecie pracuję zmianowo . Moje oczy jak i skóra wokół nich jest narażona na wariacje. Wtedy kiedy powinna odpoczywać jest w stanie aktywnym a kiedy sie budzić wręcz odwrotnie. Również duży wpływ na jej stan ma fakt ,że bardzo dużo czasu spędzam przed laptopem bądz tabletem a nie koniecznie zawsze mam na nosie okulary z czym wiąże sie mrużenie oczu i dzięki temu niekoniecznie piękna zmarszczona i osiniała skóra pod oczami. Nie mam worów i zmarszczek jak  70-latka ale już są małe objawy więc wole zapobiegać niż żałować.  Już próbowałam kremów pod oczy ale skótki marne :(  Serum  stosuję  krótko a już widzę lekką poprawę.  Skóra stała sie bardziej delikatna. Spojrzenie nabrało jakby blasku ,nie jest takie przygaszone. Mam nadzieję ,że efekt końcowy będzie równie zadowalający jak początkowy . Kosmetyk fajnie sie wchlania nie pozostawiając tłustej tafli pod oczami co jest dla mnie ważne . Jego konsystencja jest lekko leista co pozwala go równomiernie rozprowadzić a zarazem nie ma obawy ,że zbyt dużo go nalożymy. Wystarczy kilka kropelek do tego by go zaaplikować 
Cena produktu to 190zł za 15 ml ale produkt przy odpowiednim stosowaniu starczy nam spokojnie na poł roku . Co przeliczając na tańszy produkt razy ileś opakowań nie koniecznie skuteczny wychodzi cenowo to samo z tą rożnicą ,że ja tutaj widzę satysfakcję . Po zakończeniu kuracji pokażę Wam efekt przed i po sami ocenicie.


A jaki jest Wasz sposób na pielęgnację skóry wokól oczu ??

czwartek, 21 kwietnia 2016

Whie With Style -moje wybielanie zębów


Kochane lato coraz bliżej i każda z Nas chciała by mięć piękną opaleniznę jak i śnieżnobiały uśmiech.
Również naleŻę do tego grona . mam dziwną kolorystykę zębów. Mimo iż je wybielałam i w śweitle dziennym były piękne białe to na zdjęciach nie koniecznie . I niestety tez bardzo szybko mi nie żółkną a szarzeja , Pewnie też ma na to duży wpływ fakt ,że pije bardzo dużo kawy . Używam pasty  Blanx na podtrzymanie snieżnobiałego uśmiechu ale u mnie nie koniecznie to sie sprawdza . 
Dużo czytałam bardzo dobrych opini o WHITE WITH STYLE. Postanowiłam wypróbować . Jestem już po tygodniu stosowwania i powiem Wam , że jestem mega zadowolona . Fotki z efektami  przed i po pokaze jak zakończę kuracje ale szok jest nie do opisania  :) Wybrałam smak truskawkowy .. 
W zestawie znajduje się: 

 żel wybielający , lampkę ledową aktywującą żel, paski witaminowe, nakładki i szczegółową instrukcję. 
Cena tego zestawu niestety jest dośc wysoka 1100zł 


                                                               UWAGA!!!!!!
Ten lub inny zestaw WHITE WITH STYLE możecie nabyć z 90% zniżką. Czyli $28 (ok 100zl)  . Podczas zamowienia wystarczy wpisać  KOD EVELCIOVELOVE 
ZESTAW DO KUPIENIA TUTAJ

A JAKA JEST WASZ RECEPTA NA PIĘKNY BIAŁY UŚMIECH??

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Pure by REALASH - serum pod oczy


W piątek był u mnie dzień kuriera gdyż jeden zdąrzył odjechać zaraz pojawiał się następny. Jedną z przesyłek które otrzymałam to paczka od REALASH z Serum pod oczy PURE . Od jutra zaczynam testowąć kosmetyk i jestem bardzo ciekawa efektów które Wam tutaj niebawem przedstawię. 


Opis Producenta :
PURE by Realash to serum, dzięki któremu będziesz mogła kompleksowo zadbać o delikatną skórę pod oczami. Produkt intensywnie nawilża, świetnie 
odżywia i wygładza skórę. Perfekcyjnie dobrane składniki działają przeciwzmarszczkowo. Serum spłyca zmarszczki mimiczne i grawitacyjne, zapobiega ich pogłębianiu oraz redukuje zmarszczki. PURE by Realash poprawia także nawilżenie skóry, wzmacniając jej barierę hydrolipidową oraz chroni komórki przed działaniem wolnych rodników.
PURE by Realash intensywnie ujędrnia i regeneruje. Dzięki niemu zapomnisz o cieniach i opuchnięciach pod oczami. Serum poprawia także koloryt skóry i delikatnie ją rozświetla. Wystarczy tylko kilka kropel, aby Twoje spojrzenie nabrało blasku i świeżości


Jesteście ciekawi mojej opinii???  Zapraszam Was na IG  KLIK oraz FB KLIK  gdzie będę Was na bieżąco informować o postach związanych z tym kosmetykiem jak i wieloma innymi produktami 

A może jest ktoś kto już stosował?? Jakie są Wasze wrażenia??

czwartek, 7 kwietnia 2016

Urządzenie do mycia i pielęgnacji twarzy - Biedronkowe gadżety


Pewnie wiele z Was ją ma a Te co nie mają będą mogły dowiedzieć się czy warto ją kupić gdy znów pojawi sie w Biedronce . 

Szczotka posiadaa cztery nasadkowe końcówki które umożliwiają nam szersze zastosowanie produktu oraz dwie prędkości dzieki czemu możemy dobrać odpowiednią prędkość. 

Jak widzicie ja już swoją przetestowałam. 
Nakładki mają szerokie zastosowanie :

  • Masująca ma za zadanie poprawienie krążenia oraz pomóc w absorbacji kosmetyków. 
  • Szczotka do usuwania martwych komórek i regeneracji tych uszkodzonych
  • Lateksowa do delikatnego masażu poprawiającego wchłanianie się kosmetyków
  • Gąbkado równomiernego nakładania podkładu
Szczotka jest na baterie które mamy już w zestawie. Co jest dużym plusem gdyż możemy już na miejscu sprawdzić czy jest ono sprawne. Cena to 19.90

W moim przypadku używam jej do wieczornego demakijażu oraz rannego oczyszczania twarzy. Po usunięciu pierwszej warstwy makijazu wacikami i mleczkiem nakładam żel na twarz i używam nakładki szczotkowej . Dzięki niej mam pewność , że nie pozostaną jakieś resztki makijażu a pozatym odpowiednio przygotuje twarz przed nałożenie kremu badż serum. Po wklepaniu kosmetyku używam nakłądki masującej (tej kulkowej ) pozwala mi ona na chwilę relaksu oraz dzięki niej kosmetyk lepiej się wchłania . Fajne zastosowania ma również nakładka lateksowwa ja jej używam podczas porannego oczyszczania twarzy przed nałożeniem makijażu. Niestety nakładka gąbkowa się u mnie nie sprawdziła. Podkład bardzo się w nią wchłaniał co powodowało nierównomierne rozkładamie go na twarzy oraz marnację kosmetyku. 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z urzadzenia . I polecam go .


Macie?? Używacie?? Jak u Was się sprawdza ???
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka