czwartek, 28 lipca 2016

Dermedic Hydrain 3 Hialuro - peeling enzymatyczny do skóry suchej

Jak Wam mijają wakacje ???
Ja własne jestem i mamy paskudną pogodę :( ciągle pada...
Tak jak Wam wspominałam w wcześniejszym poście przychodzę do Was z recenzją 
kolejnego kosmetyku DERMEDIC
Nigdy wcześniej nie używałam tego typu peelingu. 
Kosmetyk należy równomiernie nanieść na twarz,szyję,dekolt. Pozostawić do wchłonięcia na ok 20 minut. Pozostałości kosmetyku usunąć chusteczka bądź płatkiem kosmetycznym. 
Skóra po jego zastosowaniu jest promienna i wygładzona .
Łatwo usuwa się pozostałości kosmetyku wacikiem. 
Skutecznie złuszcza martwy naskórek. Pozostawia nawilżoną i oczyszczoną skórę
Konsystencja jest lekko kremowa dzięki czemu fajnie się rozprowadza. .Jest to produkt z przeznaczeniem do skóry suchej i wrażliwej.
Podczas pierwszego użycia miałam wrażenie pieczenia ale już przy następnym było ok. 
Cena jest dość wysoka bo 30 zł ale wydaje mi się że warto .
Zapach jest lekko chemiczny co nie jest przyjemne. 
Podsumowując jestem zadowolona i mogę go polecić osobą z wrażliwą skórą gdyż nie jest to typowy zdzierak.
Znacie go ??

poniedziałek, 18 lipca 2016

Początek kuracji z Hairvity

Witajcie Kochani 
Mimo iż staram się dbać o włosy to bywa z nimi różnie . Wszelkie maski ,odzywki itd sprawdzają się lub nie. Ciągła metoda prób i błędów. Nie należę do osób  które jak już polubiły jeden produkt to tkwią z nim przez lata . Zarówna moja skóra jak i włosy nie lubią monotonności i się buntują . 
Postanowiłam zadbać o moje włosy nie tylko z zewnątrz ale również od wewnątrz.  Dużo ostatnio słychać o HAIRVITY więc postanowiłam się przekonać .
Produkt ze względu na  skład wydaje się być ciekawy . 
Kolagen - zwalcza suchość i kruchość włosów
MSM - metylosulfonylometan - dostarcza siarkę niezbędną do zachowania zdrowego poziomu kolagenu i keratyny, które odpowiadają za prawidłowy przebieg fazy wzrostu włosów i wydłuża tę fazę
Biotyna - zwiększa objętość, przeciwdziała przedwczesnemu siwieniu, poprawia kondycję i wygląd włosów słabych oraz wzmacnia te łamliwe, chroni przed przesuszaniem, ma udział w produkcji keratyny, sprawia że włosy są grubsze i bardziej pełne
L-cysteina - jest wchłaniana przez opuszkę włosa i odnawia go, jest głównym składnikiem keratyny, więc głównym białkowym składnikiem włosów
L-leucyna - wspomaga syntezę (produkcję) białek
L-lizyna - bierze udział w tworzeniu kolagenu
L-walina - działa regenerująco na skórę
L-metionina - podobnie jak L-cysteina odnawia włosy, sprawia że są silniejsze i bardziej elastyczne, jest źródłem siarki przez co włosy odzyskują blask
Witamina C - wspomaga syntezę kolagenu i pozytywnie oddziałuje na skórę głowy na poziomie komórkowym
Ekstrakt ze skrzypu polnego - działa przeciwłupieżowo i zapobiega wypadaniu włosów, wpływa na ich elastyczność i witalność
Niacyna - witamina B3 (PP) - poprawia ukrwienie skóry
Żelazo - wpływa na działanie enzymu wpływającego na prawidłową budowę i szybkość wzrostu włosów
Kwas pantotenowy - odgrywa ważną rolę w procesie namnażania się komórek mieszka włosowego, jest niezbędny do właściwego wzrostu włosów, dzięki niemu zwiększa się szybkość wzrostu włosów i ich grubość
Witamina B6 - pobudza wzrost włosów
Witamina B2 - zapobiega wypadaniu włosów
Witamina B1 - przeciwdziała łojotokowemu zapaleniu skóry głowy i przetłuszczaniu się włosów, zwiększa odporność na uszkodzenia
Witamina A - przeciwutleniacz, zapobiega wysuszaniu skóry głowy
Kwas foliowy - witamina B9 - sprawia, że włosy rosną mocne i zdrowe
Witamina D3 - walczy z wypadaniem 
Witamina B12 - działanie podobne do witaminy B6 i kwasu pantotenowego, zachowuje kolor włosów

Zapewnienie producenta :
Hairvity to kompleksowy produkt, którego receptura ukierunkowana jest na wspomaganie zdrowego wyglądu włosów oraz skóry. Zawarte w kapsułkach składniki uelastyczniają i wzmacniają strukturę włosa, powstrzymując ich łamliwość, rozdwajanie i wypadanie (skrzyp polny) oraz wspomagają wzrost włosów (biotyna).
Moje oczekiwania :
Poprawa kondycji włosów ,
Szybszy wzrost
Wzmocnienie cebulek włosów.
Dziś rozpoczynam 30 dniową kurację za miesiąc dam znać o efektach. 


niedziela, 17 lipca 2016

Ciąg dalszy mojego oczyszczania twarzy - Kremowy żel do mycia Dermedic Hydrain 3 Hialuro


Pogoda za oknem nie rozpieszcza. Ja ostatnio przez te zmiany pogodowe jestem wykończona :(
 Już mi się marzy jakiś wypad aby się zresetować .. Też tak  nieraz macie ??
Już połowa lipca a ja nawet nie poczułam tego lata :( ostatnio jak nie w pracy to załatwiam jakieś inne sprawy i tak dzień za dniem. 
Was też zaniedbuje ciągle :(  
A sierpień zapowiada się bardzo pracujący, 7 zmian w pracy mi dojdzie do grafiku to już o letnim klimacie mogę chyba zapomnieć. ..

Ostatnio Wam pisałam o płynie micelarnym który się fajnie u mnie spisał. Dziś będzie o żelu do mycia twarzy.  Jak myślicie jest tak dobry jak płyn??
Używałam już wielu żeli do mycia twarzy ostatnim był Nivea 3w1 Żel-Peeling-Maska .
Na początku był ok ale później bardzo mi wysuszał skórę a nawet nieraz podrażniał. 
Więc byłam zmuszona z niego zrezygnować . 
Teraz używam Hydrain3 Hialuro Dermedic.
Nie podrażnia co już ucieszyło moją skórę :) Nie szczypie w oczy dzięki czemu mogę nim wykonywać demakijaż oczu . 
Dobrze oczyszcza skórę z podkładu,pudru i reszty makijażu .Sprawdziłam go pod kątem mocnego makijażu wykonanego długotrwałymi kosmetykami i dał radę oczyścić skórę idealnie.
Nie pozostawia zaczerwienienia ani nie wysusza,wręcz przeciwnie nawilża.
 Rzadko można spotkać aby kosmetyki oczyszczajcie nawilżały. 
Zapach jest przyjemny ,świeży.
Konsystencja jest kremowa ,wystarczy niewiele by oczyścić twarz. Dzięki temu jest wydajny . 
Cena ok 30 zł . Lecz przekłada się ona na wydajność i skuteczność.
Używam również serum i peelingu enzymatycznego. 
O nich będzie w następnych wpisach :)

Zna ktoś z Was ten żel ?? A może znacie jakiś inny równie dobry??? 

wtorek, 12 lipca 2016

Serum pod oczy Pure Realash - opinia


Już ponad 2 miesiące temu wspominałam Wam o rozpoczęciu testowania serum pod oczy PURE REALASH oraz o pierwszym wrażeniu podczas stosowania TUTAJ . Wtedy byłam mega zadowolona z efektów początkowych . A jak jest teraz?? Zaraz sami się przekonacie.

Jak wspominałam w poprzednich postach moje oczy jak i skóra wokół nich jest narażona na prace w rożnych warunkach . Wielogodzinna praca przy laptopie, praca zmianowa, częsty brak snu . Stąd tez u mnie zasinienia i opuchlizna wokół oczu. Często to tuszowałam korektorem rozświetlającym bądź kamuflażem ale nie zawsze się udawało . Po ok 2 tygodniach stosowania SERUM zauważyłam u siebie dość sporą poprawę w kolorystyce jak i kondycji skóry wokół oczu. 
U wielu z Was wzbudziło to dość spora kontrowersje , ze jak to możliwe że po tak krótki czasie widziałam efekty . Jednak to możliwe . Spojrzenie stało się bardziej promienne , mniej zasinień oraz skóra stała się delikatna. 
Z każdym dniem było coraz lepiej .Nawet koleżanki z pracy pytały jakiego korektora pod oczy używam ,że nie widać zmęczenia i przebarwień. 
Teraz skóra która była już lekko pomarszczona pod oczami wypełniła się, nabrała jakby jędrności,  
Nawet mój chłopak zaczął mi je podkradać gdyż widział efekty u mnie :) 
Kosmetyk ma ładny flakonik co podczas stosowania daje nam uczucie luksusu i elegancji a w dodatku jego zapach jest delikatny. Bardzo szybko sie wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy co daje nam dodatkowy komfort podczas stosowania. 
Bardzo ważna przy tego typu kosmetykach jest regularność stosowania .
Ja jestem bardzo zadowolona z Serum :) Ktoś z Was też już stosował ?? I jak Wasze wrażenia ??
Serum możecie kupić TUTAJ



piątek, 8 lipca 2016

Puder Bambusowy Ingrid

Jeśli chodzi o pudry do twarzy to ciężko mi jest zmienić przyzwyczajenia .
Zazwyczaj używam Stay Matte Rimmel . 
Używałam już kilku kosmetyków tej marki i byłam zadowolona. 
Puder bambusowy INGRID jest sypki w kolorze transparentnym . 
Rzadko używam pudrów własnie o tej konsystencji. Byłam na początku trochę przerażona czy przypadkiem nie będę w łątki. 
Do pracy noszę lekki codzienny makijaż ten puder idealnie spisał się jeśli chodzi o taki codzienny makijaż nie tworząc  maski. Fajnie zmatowił mi strefę T czyli tam gdzie zazwyczaj pojawia się problem w ciągu dnia . 
Nie zauważyłam żeby zatykał pory co jest jego dużym atutem . 
Jeśli chodzi o opakowanie jest ono tradycyjne do pudrów sypkich . Mnie po otworzeniu pudru urzekł puszek do nakładania . Zwyczaj spotykałam się z gąbką przy tego typu kosmetykach.
Kolor jest niemal ,że biały wiec niczym się nie różni od zwykłego pudru transparentnego.
Uważam ,że ten kosmetyk jest fajny dla osób lubiący delikatny ,młodzieńczy makijaż . 
Spełnia swoje zadanie matowienia . Cena również jest przystępna gdyż jego koszt to ok 20 zł .
Możecie go kupić w drogeriach na stronie producenta VERONA .Zachęcam Was również do polubienia fanpage'a KLIK

Znacie ten puder?? Co o nim sądzicie??

poniedziałek, 4 lipca 2016

Duet idealny czyli Krem nawilżająco odżywczy do cery mieszanej i Serum lukrecja gładka nawilżająco wygładzające do cery mieszanej Fitomed


Odpowiednie nawilżenie naszej skóry jest potrzebne w okresie jesienno- zimowym jak i wiosenno-letnim.  Zwłaszcza gdy przebywamy w pomieszczeniach klimatyzowanych .
Ja wybrałam tym razem krem nawilżająco-odżywczy oraz serum lukrecja gładka nawilżająco wygładzające do cery mieszanej Fitomed
Moja cera zalicza sie do mieszanych choć ma tez czasem się zdarza ze jest mega wysuszona.
Kosmetyki tej firmy są z naturalnych składników . Co jest już dużym plusem . 
Serum oraz kremu używam zazwyczaj wieczorem . Chyba ,że czas mi pozwala to i rano .

Najpierw nakładam serum które jest o przezroczystej barwie i delikatnym zapachu.
 Wchłania się ono bardzo szybko :) .Czasem używam go pod makijaż . Po nałożeniu 
serum odczekuje kilka minut i nakładam krem .Trzeba pamiętać podczas nakładania aby nałożyć niewiele. Krem zarówno jak serum wchłania się bardzo szybko..
Konsystencja kremu jest średnio gęsta ,kolorystycznie jest barwy lekko żółtej. 
Jeśli chodzi o działanie tych kosmetyków nie zawiodłam się .
Bardzo dobrze zaopiekowały się moją skórą na twarzy. Idealnie ją odżywiły i nawilżyły.
Skóra stała się delikatna i jakby gładsza.Świetnie sobie poradziły z niektórymi podrażnieniami powstałymi po trądziku.. 

Krem jak i serum są bardzo wydajne . Wystarczy naprawę niewiele aby pokryć nimi twarz. 
Od jakiegoś czasu stosuje je moja siostra i też uważa ,że kosmetyki są godne polecenia gdyż nie zapychają porów pomimo swojego bogatego składu jak i odpowiedni troszczą się o nawilżenie naszej skóry na twarzy. 
Kochane pamiętajcie te kosmetyki są z naturalnych składników i ich żywotność pootwarciu to 3 miesiące  

Stosowałyście ?? I jak u Was się sprawdziły ??



Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka