Oczyszczanie organizmu z Prodetox Activ+ Noble Health

Dziś mam dla Was recenzje wyczekiwaną przez niektórych z Was.
A mianowicie suplementu PRODETOX ACTIV+ ,który ma za zadanie 
oczyścić nasz organizm z toksyn ,wydalić zgromadzoną wodę 
oraz ochronić nasz organizm przed stresem oksydacyjnym.
Suplement ma bardzo fajny skład :
  • Ekstrakt z korzenia mniszka lekarskiego wspomaga proces wydalania z organizmu wody i ubocznych produktów przemiany materii.
  • Ekstrakt z liści pokrzywy zwyczajnej wspomaga prawidłowe funkcjonowanie nerek.
  • Ekstrakt z jęczmienia pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.
  • Wapń pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych i przyczynia się do prawidłowego krzepnięcia krwi.
  • Witamina C przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.
  • Witamina D3 pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu wapnia we krwi.
  • Witamina C oraz wapń przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
  • Produkt zawiera ekstrakt z czystka.
Dziennie należy wypić 25 ml produktu popijając wodą bądź rozpuścić w szklance wody. Nie zaleca się stosowania preparatu przez dzieci,kobiety w ciąży oraz karmiące piersią.
Nie przekraczać dziennej porcji do spożycia  
Suplement jest o gęstej konsystencji przypominający syrop .
Jest bardzo słodki co nie każdemu może przypaść smakowo do gustu,
  ale nie ma on pustych kalorii gdyż słodzony jest Stewią.
Jego działanie bardzo mi się spodobało gdyż borykam się z obrzękami o których Wam już wspominałam .

Efekt jest szybko zauważalny. 
Po około 3 dniach zauważyłam różnicę , haha i swoje kostki u nóg.
Ma również fajne zastosowanie w przypadku innej dolegliwości która mi często towarzyszy.
Mowa tutaj o wzdęciach które są wynikiem głownie mojego jedzenia w pośpiechu .
Polecam go wszystkim a szczególnie osobą zmagającym się z obrzękami jak wzdęciami.
 Cena produktu to ok 35 zł za 250 ml czyli 10 dniową kurację. 
Możemy go kupić bezpośrednio w sklepie  Noble Health bądź Super-Pharm i innych dobrych drogeriach.


Komentarze

  1. Zdecydowanie wolę formę kapsułek, ale może nie było by tak źle z syropem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stosowałam już wiele produktów na oczyszczanie i niestety nic nie dało jakiś super efektów
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie probowalam takich specyfików. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie takie specyfiki. Stosowałam tabletki i nie widziałam żadnej poprawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny produkt, jednak ja takich rzeczy nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś się skuszę po tak dobrej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie oczysczonie organizmu jest bardzo ważne . Każdy z nas powinien o Tym pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam takich produktów, ale jeżeli działa to super! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Google+ Followers