Rewitalizująco- wygładzająca maseczka do twarzy z ekstraktem czarnego kawioru Avon

Jak na samym początku wspominałam uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki... Jedne się sprawdzają inne nie.... Dziś jest to maseczka z ekstraktem czarnego kawioru... Skusiłam się na jej zakup ponieważ produkty Planet SPA zazwyczaj były dobrej jakości... W tym przypadku przekonały mnie jeszcze drobinki .....


Opis producenta :

Wyciąg z czarnego kawioru to prawdziwa uczta dla skóry. Jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, aminokwasy i witaminy. Regeneruje, odżywia i wzmacnia skórę, przywracając jej młody wygląd.
Rewitalizująca maseczka do twarzy odświeża i energizuje skórę, poprawia jej strukturę.





Moja opinia:

Maseczka ma zadanie zregenerować odżywić i wzmocnić skórę.  Niestety nie do końca tak jest....
Owszem pierwsze efekty po użycia maseczki  były takie. Skóra była promienna i delikatna. Niestety kolejne zaczęły ją przetłuszczać....
Konsystencja też daje sobie trochę do życzenia. Gęsta,klejąca, ciężko się ja rozprowadza , szybko zasycha. 
Zapach dość ciężki gdyż czuć alkohol ale szybko się utlenia.  
Zawiodłam się na tej maseczce . Jedyną jej zaletą jest wygładzenie... 
Cena przystępna mi się udało ja kupić za 9,90 

Komentarze

  1. Miałam i naprawdę fajnie wygładza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygładzenie to trochę mało. Szkoda, że tak średnio się spisała bo fajna jest ta seria, bardzo ją lubię głównie za maseczki właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą maseczkę i ogólnie produkty z Avon. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabo, myślałam, że będzie lepsza. Ale zawsze można przetestować. :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo . Uwielbiam takie produkty. Tego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do nagrody LBA. :)
    Zapraszam po szczegóły:
    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. widze całkiem uzyteczne cudenko
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jej nie miałam jednak nie przepadam za produktami z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie wygląda świetnie!

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczuwalny alkohol? To z pewnością nie produkt dla mojej delikatnej cery

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę Ci się pochwalić nowym wpisem, koniecznie zajrzyj! ;)
    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/2015/12/emotion-jewellery-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się fajna, ale żeby coś więcej powiedzieć, muszę przetestować
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji, by testować ten produkt :)
    Obserwuję ;)
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w ogóle nie przepadam za kosmetykami z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam również takie odczucia co do tego produktu, najbardziej odrzucał mnie mocno wyczuwalny alkohol. Pozdrawiam i zapraszam www.farcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę kiedyś przetestować jakąś maseczkę z avonu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Google+ Followers