Sunbrella Dermedic- zdrowa opalenizna

Tak jak już Wam wspominałam wcześniej będzie sporo recenzji kosmetycznych .. 
Dziś będzie mowa o Samoopalaczu marki Dermedic SUNBRELLA  . 
Ostatnio mam sporo do czynienia z samoopalaczami zwłaszcza jeśli chodzi o skórę twarzy. 
Wcześniej dość dług stosowałam serum o którym Wam już pisałam  . Teraz przyszedł czas na coś nowego. Kosmetyku używam od kilku dni ale daje praktycznie natychmiastowy efekt.
Produkt jest przeznaczony do twarzy jak i całego ciała. Jest hypoalergiczny z wodą termalną a to zapewne ucieszy nie jedną z Was. 
Opinia :
Ładny ,delikatny zapach który ulatnia się po jakimś czasie a nie jak w przypadku co niektórych samoopalaczy jest chemiczny.
Kosmetyk dobrze się rozprowadza gdyż ma fajną kremową konsystencję .
Nie pozostawia na twarzy niepożądanego filmu. 
Efekt widoczny już po pierwszym użyciu.
Kolor jest naturalny a nie jak w przypadku innych samoopalaczy pomarańczowy.
Nie podrażnia  a wręcz przeciwnie nawilża skórę co jest mega plusem w przypadku tego typu kosmetyków . 

To jest kolejny kosmetyk samoopalający moim zdaniem wart uwagi i polecenia. 
Możecie go kupić w aptekach jak i bezpośrednio na Dermedic

Ktoś z Was używał?? Jak u Was jest z samoopalaczami ???

Komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie używałam samoopalaczy ale chętnie bym użyła go na twarz
    Świetna recenzja
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny samoopalacz i recenzja! :)
    Muszę go kupić! ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie używam samoopalaczy. Boję się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam ... i już nie raz się sparzyłam i powiedziałam nigdy więcej, ale potem czytałam opinie kupowałam i sprawdzałam aż mam już kilka ulubionych

      Usuń
  4. Oj nie, moja przygoda z samoopalaczami źle się zawsze kończyła..lepiej natrysk lub solarium:)

    http://www.justcleo.pl/2016/06/personalised-gift-ideas-for-someone.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że to mój ulubiony samoopalacz!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy produkt :)
    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę go na oczy :)
    Z przyjemnością zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę się zaopatrzyć w jakiś specyfik poprawijaący kolor skóry, bo zieje odemnie bladością na kilometr!

    OdpowiedzUsuń
  9. OO Ciekawie!! Może wypróbuję :D Zapraszam do mnie wiktoriaz1art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam uczulenie na słońce więc aby latem nie straszyć używam samoopalaczy ale zazwyczaj każdy jest za ciemny :((

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/06/przeglad-rzeczy-z-banggood.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy