Iwostin Re-liftin krem liftingujący pod oczy skóra wrażliwa

Dziś przychodzę do Was z opinią kosmetyku liftingującego znacznie odbiegającego od mojej bariery wiekowej. Re-liftin krem liftingujący pod oczy przeznaczony jest dla osób powyżej 40 r.ż .
Oczywiście znalazł się u mnie przez moje gapiostwo bo zamiast 30+ to wybrałam 40+ .
Przez chwilę zastanawiałam się czy go użyć ale wrońcu postanowiłam zaryzykować i nie żałuję.
Kremy o wyższej barierze wiekowej maja po prostu większe stężenie wartości odżywczych.
Okolice oczu stają się nawilżone ,delikatne . Spojrzenie staje się świeże ,wypoczęte jakby odmłodzone.
Krem nie uczula co jest bardzo ważne przy kosmetykach które mają bezpośredni kontakt z okolicami oczu.
Jego pojemność 15 ml  czyli typowa dla kosmetyków do pielęgnacji okolic oczu .
Jest wydajny więc starczy nam na dłuższy okres czasu. 

Komentarze

Obserwatorzy