Pure Detox z Natural Mojo

Detox w proszku ,białko itd są hitem ostatnich czasów. Marka NATURAL MOJO ma w swoim asortymencie wiele produktów związanych z zdrowym i aktywnym trybem życia.
W śród nich znajduje się również PURE DETOX  28 dniowa kuracja oczyszczająca.
Znajduje się w niej 8 starannie wyselekcjonowanych składników miedzy innymi takich jak :
-spirulina
-karczoch
-imbir
-mniszek lekarski 
Produkt jest w 100% bezglutenowy ,nie zawiera laktozy. 
Zarówno smak jak i zapach proszku jest świeży ,orzeźwiający idealny na letni czas.
Picie koktajlu stało się w  pewnym sensie rytuałem każdego dnia.  
Przygotowanie koktajlu jest bardzo szybkie i łatwe , wystarczy zmieszać jedną łyżeczkę proszku z wodą i gotowe.
W zestawie mamy fajny słoik dzięki czemu picie jest przyjemne.
U mnie na efekty nie trzeba było długo czekać . Już po tygodniu widziałam jak mój metabolizm ruszył z miejsca . Czułam się bardziej lekka i rzeczywiście oczyszczona .
Jestem już przy końcu kuracji i z ręką na sercu polecam Wam ten produkt. Ja mam w planach zakupić inne produkty tej marki. I co najważniejsze to naprawdę HIT nie KIT.
Cena jest przecięta gdyż za całą kuracje wychodzi nam ok 120 zł a w porównaniu do produktów które się cenią a nie działają to naprawdę  cena znikoma.
NA HASŁO  EVEL 15 MACIE 15 % ZNIŻKI W https://www.naturalmojo.pl/






Komentarze

Obserwatorzy