Hydrożelowe płatki pod oczy Efektima

Okolice oczu są bardzo ważne dla nas gdyż tam najczęściej widać pierwsze oznaki starzenia, zmęczenia  więc warto o nie dbać. Płatki pod oczy są podręcznym i w miarę szybkim ratunkiem dla oczu w przypadku zmęczenia. Marka Efektima posiada 3 rodzaje płatków.
Pierwszy z nich to HIALU-LIFT są to płatki które posiadają w swoim składzie drobinki złota i są przeciwzmarszczkowe oraz likwidujące cienie pod oczami. Jeśli chodzi o działanie to nie będę Was ściemniać , że zmarszczki zniknęły bo używałam ich tylko kilka razy więc nie mogę się wypowiedzieć  w tym temacie lecz zmęczenie i opuchlizna znika.
Drugie to WINE-THERAPY są to płatki na bazie z czerwonego wina . Świetne połączenie kwasu hialuronowego , witaminy E ,C, B3  , ekstraktu z czerwonego wina oraz olejku różanego  dzięki czemu poprawia się sprężystość skóry oraz jej koloryt pod oczami. 
Ostatni  rodzaj to WHITE-COMPRESS które są u mnie w zapasie. Pomagają mi pozbyć się sińców pod oczami po nieprzespanej nocy raz ciężkim dniu gdy wieczorem mam wyjście i chce dobrze wyglądać . 
Wszystkie rodzaje płatków znajdują się w złotym opakowaniu. Skóra po nich jest delikatna wypoczęta i to co najważniejsze nie podrażniają .
Bardzo polubiłam się z płatkami tej marki i często goszczą w mojej kosmetyczce.
Jeśłi potrzebujecie czegoś niedrogiego a efektywnego t polecam płatki pod oczy Efektima. 

Komentarze

  1. Dobrze wiedzieć, że coś takiego jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy byłam młodsza, płatki nie były mi potrzebne. Teraz jednak pora zacząć z nich korzystać, bo coraz częściej pojawia się opuchlizna , gdy jestem przemęczona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałm takich płatków ale chętnie je wypróbuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest produkt dla mnie! moje oczy będą mi wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i stricte damski produkt, ale muszę przyznać, że sam bym go sobie użył :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy o nich nie słyszałam. Gdzie można je kupić? Z chęcią bym wypróbowała ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. testowałam te płatki i naprawdę są dość fajne :D
    pierwszy raz miałam styczność hehe. te różowe mi się najbardziej spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie korzystałam z takich maseczek, jednak wolę moje domowe z glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, przyda się to pod moje, wiecznie niewyspane oczy :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/11/1-rozdzia-bol-dawny-nowym-leczy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja płatki pod oczy lubię z marki Teaology oraz te z Sephory. Tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy