Regenerujący krem do rąk Dermedic

Zimowa aura nie sprzyja naszym dłonią, i wtedy własnie w szczególności powinniśmy o nie zadbać. Dla tego przychodzę do Was z propozycja idealnego kremu do rąk  Regenerujący krem do rąk który odpowiednie je nawilży i ochroni przed wiatrem.
   
    O tej porze roku nasza skóra na rekach staje się bardzo szorstka, przez co wyglądają one na zaniedbane. Często nawet rękawiczki  nie dają dobrej ochrony przed mrozami. Wiec wtedy warto pomyśleć o dobrym kremie dla naszych dłoni.


  Regenerujący Krem dermedic do rak zapewnia nam:

  • Łagodzi mikrourazy naskórka oraz długotrwale nawilża wrażliwą skórę
  • Uzupełnia barierę lipidową oraz hamuje transepidermalną utratę wody (ogranicza TEWL)
  • Wzmacnia regenerację naskórka
  • Stymuluje aktywność enzymatyczną w skórze, pomaga w tworzeniu nowych komórek
  • Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu
  • Hypoalergiczny 

       Stosuje go juz od dłuższego czasu i mogę stwierdzić ze moje dłonie są odpowiednio nawilżone, i zabezpieczone przed mrozem. Teraz juz się nie wstydzę podawani dłoni przy przywitaniu. 


Komentarze

  1. Czytając opinie, jest to kremik dla mnie i mojej wrażliwej skóry :)

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiednia pielęgnacja dłoni jest dla mnie bardzo ważna, interesujący produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten krem i byłam z niego bardzo zadowolona :) Zimą sprawdza się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie osobiście zadbane dłonie i paznokcie to jedna z najważniejszych elementów jakie można mieć. Wtedy taka tania sukienka https://zoio.pl/odziez-damska/sukienki/sukienki-wieczorowe będą tym czego szukamy. Każdy kto kocha dobry wygląd najpierw dba o jakość cery.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy