Przygotowania do lata z Noble Health

Wiosnę kalendarzową już mamy ale jest ona jeszcze nie obecna na codzień niestety  .
Ale nie wszyscy mamy tą upragnioną figurę :( 
Do lata już nie wiele pozostało  warto zacząć przygotowania .
Ja też z rozmiaru 34 stałam się 36/38 . Tak jak każdy 1000 prób zrzucenia chociaż kilograma a tu nic.. Mimo wyrzeczeń ,wysiłku poddajemy się i później znowu zaczynamy . Nawet nie zauważyłam w jak krótkim czasie zdobyłam +10 kg.. Siedząca praca,brak ruchu ,miłość do jedzenia .. 
Postanowiłam coś z tym zrobić tym razem na poważnie. Zwłaszcza ,że u mnie tak jak Wam mówiłam ciężko o każdy zrzucony kg. Zatrzymująca się woda w organizmie mnie dobija, przemiana materii a raczej jej brak dobiła.
Postawiłam na kurację Noble Health.
Wybrałam produkty spójne z sobą :
GET SLIM MORNING & NIGHT
HYDRODREN
DETOX MAX

Jeden zestaw to 30 dniowa kuracja . Ja stosuję od dnia kiedy do mnie dotarł. Nie jestem fanem łykania tabletek i myślenia ,że od tego schudnę bo nic się samo nie zrobi a może nas tylko wspomóc 
 GET SLIM MORNING & NIGHT
W skład tego zestawu wchodzi :
  • Suplement diety Get Slim Morning jest pierwszym etapem w codziennym procesie odchudzania. Preparat budzi metabolizm każdego dnia (zielona kawa), przyspieszając redukcję masy ciała (papryka Cayenne).
  • Suplement diety Get Slim Night jako ostatni krok w codziennym procesie odchudzania: stymuluje metabolizm i oczyszczanie organizmu (aloes).
HYDRODREN
To suplement diety pomagający uwinięcie wody z organizmu.
MA w sobie wiele składników aktywnych tj korzeń z mniszka ,pokrzywę oraz ostrokrzew paragwajski.
Należy brać 2 tabletki dziennie .
U mnie fajnie działa ten suplement. Jest naprawdę moczopędny i efekt jest  widoczny po kilku dniach brak obrzęków 
Jest to 7 dniowa kuracja detoksykująca gdzie przyjmujemy po 3 tabletki codziennie .
Opakowanie podzielone jest na dni tygodnia więc nie pominiemy żadnej tabletki.
Ważne jest aby stosować go regularnie. Ja staram się robić sobie co jakiś czas detox .
Ten okazał się być fajny i skuteczny. Znika uczucie ciężkości i powraca równowaga.

Pierwsze efekty były zauważalne po ok 3 dniach stosowania . Moja przemiana materii jakby ruszyła . Po ok tygodniu zorientowałam się po moich notatkach jak i odczuciu ,że nie mam ochoty na słodycze i ,że nie  podjadam przed snem . Po następnych obserwacjach było już lepiej. Zrezygnowałam nawet z coca coli i pepsi light gdyż nawet one są dla mnie za słodkie
Bardzo ważne jest by regularnie je zażywać. Pewnie Was interesuje ile zrzuciłam kg  :P 
Nie jest to może spektakularny wynik  bo 2,8 kg ale to tez moja wina . Obiecałam sobie że regularnie będę jeździła rowerem ale zawsze było coś . I mój ruch ograniczył się do chodzenia po domu i przejściu z auta do punktu b . Rowerem jeździłam może z 4 razy wciągu całego miesiąca.
Polecam Wam te produkty bo jeśli dołożycie wysiłek fizyczny to napewno efekty będą lepsze niż moje.   
Ja zamierzam nabyć następny zestaw by kontynuować moją  drogę do powrotu rozmiaru S w mojej szafie i ciele .

Komentarze

  1. Moim zdaniem nic nie zrobi sie samo. Suplementacja tylko wspomaga, ale ruch jest obowiazkowy. Poza tym 38 to nie taka tragedia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem ruch to podstawa :) co do rozmiaru to owszem nie jest tragedia ale ja mam specyficzną budowę sylwetki i niestety nie czuje się z tym najlepiej :(

      Usuń
  2. Miałam już do czynienia z tą marką i bardzo jej ufam miałam tabletki na włosy z zawartością cynku. Efekt mnie zaskoczył włosy nie wypadają i wyglądają o wiele lepiej ;) ja teraz zaczęłam dorastac i mimo ze.miałam problemy z nadwagą to się zmieniło. Czasem nawet moja szybka przemiana materii mnie przeraża ;) życzę jal najlepszych efektów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy