Makijażowa kolorówka Pierre Rene

Marka Pierre Rene jest dość znaną przez blog sferę .Mi nieraz rzucała się w oczy w drogeriach ,
Miałam teraz okazje przekonać się o funkcjonalności  kosmetyków tej marki.
Mój zestaw jest dość duży a znajdują się w nim :
  • Matte Fluid Lipstic Płynna Pomadka do ust.
  • Cover Gloss Kryjący błyszczyk do ust
  • Puder rozświetlający 
  • Korygujący puder bambusowo - bananowy 
  • Rozświetlająca baza pod podkład 
  • Gąbeczka do makijażu
Ha ha brakuje tylko podkładu i tuszu i makijaż jedna marką był by wykonany.

Może po kolei będę opisywać jak u mnie sprawdziły się poszczególne produkty .

Płynne pomadki o kremowej konsystencji o intensywnym i długotrwałym kolorze i jedwabistym matowym wykończeniu.
Nie wysuszają ust dzięki wzbogaconej formule o witaminę E i masło shea .
Równomierne rozprowadzanie produktu jest możliwe dzięki aplikatorowi z gąbeczką.
Jeśli lubicie matowe 
Pomadka świetnie kryje ,nie tworzy smug ani grudek. Jeśli lubicie aksamitne wykończenie beż spierzchniętych ust to jest to właśnie produkt dla Was. wstępuje w 6 odcieniach .

Matowe pomadki opanowały już nas ale czasem warto nałożyć na usta coś z połyskiem .
I tutaj fajną opcją są właśnie te kryjące błyszczyki które nadadzą subtelny połysk jak i intensywny kolor.
Błyszczyk jest trwały i nie wysusza ust . Posiada w swoim składzie olejek arganowy.
Chroni usta przed przesuszeniem i nadaje im miękkości oraz delikatności występuje w 6 odcieniach ja posiadam 4 pierwsze.

Puder dzięki perłowym drobinkom pięknie rozświetla cerę .
Dodaje skórze blasku i sprawia ,ze skóra wygląda zdrowo i promiennie przez wiele godzin.
Świetnie sprawdza się również na ciele podkreślając opaleniznę.
Konturowanie nim to czysta przyjemność.
Tym produktem jestem szczególne zauroczona.
Polecam Wam  :)

Jest to puder przeznaczony głównie dla osób z cerą tłustą dzięki jego matujących właściwościach.
Żółty pigment pięknie maskuje i sprawia ,ze niedoskonałości są mniej widoczne. Puder jest lekki i drobno zmielony.
Możemy go nałożyć na cała twarz bądź tylko w problematyczne miejsca .

Baza posiada drobinki odbijające światło . Nadaje skórze świeży promienny wygląd oraz ułatwia aplikacje podkładu.
Jest o lekkiej konsystencji i w  kolorze pudrowego różu.
Niewielka ilość bazy wystarcza  na pokrycie całej twarzy. Podczas aplikacji możemy poczuć jak nasza skóra staje się aksamitna .
Baza nadaje naszemu makijażowi świeżości i lekkości. 
Jest to jedna z lepszych baz w tym przedziale cenowym .

Bardzo fajna gąbeczka o niewielkich rozmiarach z małymi porami dzięki czemu nie wchłania tak dużo podkładu.
Po namoczeniu jej wodą nie przybiera olbrzymich rozmiarów a wręcz przeciwnie jest taka akurat. 
Bardzo ją lubię. 

Podsumowując kosmetyki które mam w posiadaniu są bardzo dobrej jakości i godne polecenia.
Beż problemu wykonamy nimi makijaż na długą noc pełną zabawy bez obaw , że będzie coś nie tak .

A wy znacie markę  Pierre Rene ??
Co sadzicie o jej kosmetykach ?



Komentarze

  1. Ciekawią mnie te matowe pomadki ;) Gąbeczkę mam i jest bardzo fajna ;) Pudrem bananowym bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam markę Pierre Rene :) Myślę, że w swojej ofercie posiadają fajne, dobre jakościowo produkty :)
    Najbardziej zaciekawiły mnie matowe pomadki, z chęcią chciałabym przetestować je osobiście.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy