Jesienne planowanki

Hello :)
Wakacje już za nami a jesienne wieczory pozwalają na planowanie odległych rzeczy .
U nas na tapecie ślub ,wesele i sprawy z tym związane choć to odległa sprawa to juz o tym myślimy. Następną rzeczą działka pod dom i na koniec coś przyjemnego a mianowicie wakacje :)
Zastanawiamy się nad miesiącem w którym jechać i jaki kierunek obrać . 
Ja bardziej jestem za wyjazdem do Włoch , Myśl o spacerach wąskimi uliczkami , pięknej architekturze i sycylijskiej plaży przyciąga mnie do poznania tego kraju osobiście. Jest to kraj który bym chciała poznać dobrze z każdym z jego magicznych regionów..
Toskania słynącą z win,Wenecja maski,mosty i gondole ,Sardynia rajska szmaragdowa wyspa ,mocne wino .Ach jak się rozmarzyłam :) 
Przeglądając  oferty na lato 2019 jestem zdziwiona cenami jakie teraz są niskie . Więc chyba warto coś wybrać zanim to się zmieni.
Itaka ma chyba najbardziej korzystną ofertę jaką znalazłam .tylko teraz muszę wybrać który region najpierw. A wy jaki byście mi polecili?? 

Marcin zaś woli Maderę bądź Teneryfę która również jest w świetnej ofercie  i powiem Wam ,że też chętnie bym tam poleciała .
Madera wyspa wiecznej wiosny . Miejsce w którym temperatura nigdy nie spadłą poniżej 15 st niezależne od pory roku.

Teneryfa podobnie jak Madera słynie z niespadających temperatur w tym przypadku 20 st to wyjściowa temperatura przez 340 dni.
Czynny wulkan Pico del Teide
Odwiedzić plantację bananów czy wygrzewać się na jednej z plaż. 
A wy co byście polecili znając nasze gusta??
Ja najchętniej już bym się spakowała i już gdzieś poleciała  ,

Komentarze

  1. Zazdroszczę. Ja po tegorocznej Grecji chciałam wyciągnąć męża na jeszcze jedne wczasy jednak okazało się że spodziewamy się dzidziusia i mąż kategorycznie powiedział nie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadnij do nas na bloga, bo jest coś i o Włoszech i o Maderze. Włochy i Portugalia to najpiękniejsze kraje w jakich byłam. W Portugalii mieszkałam przez 5 miesięcy, a Madera była moim marzeniem i udało mi się tam dotrzeć i...to raj na ziemi, najpiękniejsze miejsce w jakim byłam! Jeśli chodzi o Włochy to polecam Toskanię - zwiedzanie miast i plażowanie w małych miasteczkach. Możesz lecieć bezpośrednio z Polski do Bolonii. Jeśli trafi się tani lot do Bergamo to również polecam: Bergamo, Mediolan i chill nad jeziorem Como, albo chodzenie po górach!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy