Willa Gamrot -Kościelisko


Hej Kochani :)

Powoli wracam do pisania.

Teraz światem rządzi Tik Tok , Instagram a od blogowania standardowego powoli się odchodzi a szkoda choć sam a na jakiś czas zniknęłam postanowiłam wrócić . Bardzo lubię pisać i wracam do tego.

Dziś opiszę Wam bardzo fajne miejsce oczywiście na Podhalu )

Po tym całym dziwnym roku za 3 razem staliśmy się mężem i żoną.

Kto mnie obserwuje ten wie :)

Zawsze marzyłam o sesji ślubnej w górach , moich kochanych taterkach i tak też sie stało :)

Co prawda miała być to sesja letnia ale pogoda płatała figle i stała się jesienna i to zaplanowana z dnia na dzień .

Zatrzymaliśmy się w przepięknym nowoczesnym obiekcie Willa Gamrot który został otworzony w tym roku.


Jest to miejsce urokliwe , pełne ciszy i spokoju . Jego usytuowanie jest jednym z najlepszych w jakim byliśmy jeśli oczywiście szukacie miejsca z pięknym widokiem i z dala od zatłoczonych Krupówek .

 A jak wiecie jesteśmy częstymi gośćmi na Podhalu , co za tym idzie szukamy miejsc gdzie naprawdę można odpocząć i po dniu na szlaku nacieszyć się widokiem na góry z innej perspektywy  :)

Domek jest położony w bok od Zako i ok 1,5 km od centrum Kościeliska co daje mu niepowtarzalność  za którą idzie pełna swoboda. Obok domu znajduje sie bardzo duży ogród z placem zabaw oraz miejscem na ognisko z przepiękną panoramą tatr . Do właścicieli również należy przyległa łączka  gdzie bez oporów możemy latem lub wiosną zrobić sobie piknik. 



Będąc już przy temacie właścicieli są nimi przemili młodzi ludzie , bardzo pomocni i życzliwi.

Przejdźmy teraz do wnętrza obiektu.

Byliśmy pod ogromnym wrażenie jak wszystko było dopięte z starannością na ostatni guzik.

W pokojach nie brakowało zupełnie niczego.

Choć nasz pobyt był krótki i raczej nie gotuję podczas wyjazdów tak tutaj akurat mi się zdarzyło zrobić kolacje , i ku mojemu zaskoczeniu było wszystko co mi było potrzebne . 

Pokój bardzo ładnie ,nowocześnie urządzony miły dla oka, i spokojny wizualnie z przepięknym widokiem na góry.

Mega mnie urzekło łózko przy oknie trasowym gdzie budząc się mogłam podziwiać wschód słońca nad Tatrami zaś wieczorami zachód.




Willa posiada równie ogólnodostępną kuchnię wraz z stolikami . 

Która jest wyposażona w piekarnik , płytę grzewczą ,pełną zastawę , niezbędne przyprawy itd .


Z racji tego ,że byliśmy na sesji ślubnej to ostatniego dnia postanowiłam wykorzystać piękny poranek i poprosiłam męża aby mi zrobił mi kilka fotek w sukni  w tym  pięknym miejscu .

Jedna z tych fotek Was wita w tym poście :)

Serdecznie Wam polecam to miejsce zarówno na pobyty we dwoje ,z paczką znajomych lub też pełną rodzinką :)

My tam jeszcze nie raz powrócimy :)

Gorąco polecamy to miejsce i jest cenowo atrakcyjne.

Pozdrawiamy właścicieli :)

A Was zachęcam do obserwowania :)




Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy