Wojnę z wągrami uważam za rozpoczętą....Głęboko oczyszczająca maseczka przeciw wągrom Avon, Clearskin

Hello!!!
Kolejny przypadkowy zakup avon-owski... Od dłuższego czasu chciałam sobie coś sprawić na te uciążliwe zaskórniaki i zawsze było coś,albo nie mogłam się zdecydować,albo zapominałam aż w końcu robiąc zamówienie , tę oto maseczkę myśląc co ma być to będzie... i jak myślicie jest trafnym wyborem ?

Opis producenta: 
Zawiera kwas salicylowy 0,5 % oraz składniki przeciwdziałające wągrom. Ożywia, odświeża i głęboko oczyszcza skórę. Do stosowania 2-3 razy w tygodniu.

Moja opinia:
Od pewnego czasu mam dość spore problemy z cerą... Używam różnych produktów jak już zdążyliście zauważyć jedne pomagają inne nie ... Tę nabyłam przypadkiem jak już wyżej wspomniałam.. Maska ma fajna konsystencję. Nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka. Jedyny minus to pozostałość zasycha wokół nakrętki i przy kolejnym stosowaniu sypie się strasznie.  Zapach neutralny jak dla mnie . Jeśli chodzi o działanie na wągry to owszem jest ich mniej niż przed użyciem ale efekt wydaje mi się krótkotrwały ... Jeśli nie używam jej  codziennie problem znowu się pojawia. Jeśli weźmiemy pod uwagę samo oczyszczenie cery to owszem jest idealnie oczyszczona. Skóra po użyciu jest miękka , gładka wręcz idealna..  

A u Was jak się sprawdza? 





Komentarze

Obserwatorzy