EVELINE - Slim Extreme 3D Antycellulit - Krem intensywnie wyszczuplające+ujędrniające

Hej...
Jak u Was z pogodą bo u mnie już chłodniej trochę ,a w powietrzu zaczełam wyczuwać jesień.. 
Mam mieszane uczucia z jednej strony się cieszę z panującej wyczuwalnej przedwczsnej jesieni a z drugiej zaczynam mieć melancholijny nastrój. Obecny rok jakós szybko mi przemija. Niedawno cieszyłam się z wiosny a już mamy koniec lata  którego nawet do końca nie poczułam. Ciągle jestem w biegu jakaś zmęczona i wg... Czasem mam wrażenie jakby mi czas uciekał...  Ale coś mi się obiło o uszy ,że upały do nas wracają więc może i ja skorzystam bardziej z lata choć a jego koniec. 

Dziś mam dla Was EVELINE - Slim Extreme 3D Antycellulit - krem intensywnie wyszczuplające+ujędrniające. 

 Moja kuracja trwała miesiąc stosowałam kremu do Body Wrapping ..

Opis producenta:

Jest to trzystopniowa kuracja modelująca. Krem wysmukla sylwetkę: modeluje ramiona, uda, brzuch i pośladki. Efektywnie walczy z ''upartym''cellulitem, wygładza rozstępy, zapobiega nawrotom. Redukuje tkanke tłuszczowa. Zawiera w swoim składzie: Isocell Slim, Cantella Asiatica, kofeinę, mentol i wyciąg z bluszczu. Producent zapewnia, że już po 4 tygodniach stosowania nastąpi: redukcja cellulitu o 60%, zmniejszenie obwodu ud o 2,5cm i aksamitną, gładką, elastyczną i jedrną skórę. Krem jest odpowiedni do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. 

Skład: purified water, cetearyl alcohl, ceteareth-20, mineral oil, isopropyl myristate, petrolatum, cholesterol, propylene glycol, glycerin, dimethicone, cetyl alcohol, ginkgo biloba, caffeine, butylene glycol, laminaria hyperborea, octyldodecanol, glyceryl stearate se, centella asiatica, sodium salicylate, lecithin, silica, carnitine, ubiquinone, hedera helix, hydrolysed collagen, hydrolysed ellastin, carbomer, triethanolamine, dmdm hydantoin, menthol, isopropyl alcohol, edta, phenoxyethanol, methylparaben, butylparaben, ethylparaben, propylparaben, fragrance 

Cena: 13,00 zł / 200 ml





Moja opinia:

Krem jak widzimy jest w tubce zamykanej na zatrzask. Jego zapach jest dość rozpoznawalny lecz nie jest uciążliwy, mi sie podoba . Ma bardzo fajna konsystencję idealną do rozsmarowywania. Na ten kosmetyk skusiłam się ponieważ ma niską cenę jak na kosmetyk tego typu. Krem jest do zastosowania na udach , pośladkach i brzuchu. U niektorych osob występuje lekkie chłodzenie u mnie go nie było wręcz przeciwnie ale to zapewne dzięki foli. Skóra po zastosowaniu była gładka, jedwabista, napięta. Jeśli chodzi o cellulit owszem zmniejszył się ale nie wiem tak naprawdę czy to zasługa kremu gdyż regularnie jeżdżę rowerem od 2 miesęcy . Zapewne coś wspomógł...

A u Was jak z wlką z cellulitem ?? Jakie macie sposoby na niego??  A może też go używałyście???


Komentarze

  1. Szukam teraz jakiegoś kremu na cellulit, być może skuszę się na ten, co polecasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy