Utrwalający spray do makijażu Avon Makeup Setting Spray

Na rynku jest coraz więcej utrwalaczy makijażu co mnie bardzo cieszy.... Tylko zawsze pozostaje pytanie który wybrać aby to właśnie był ten.... Cenowo rozpiętość jest niezła. Miałam okazje kilka razy używać fixera krylonu i byłam z niego zachwycona ale cena też jest wysoka jak i jakość poza tym jego raczej nie powinno się używać na co dzień ponieważ jest zbyt ciężkim kosmetykiem i bardzo zatyka pory.. A raczej potrzebuję kosmetyku który pozwoli mi lekko utrwalić na dłużej gdyż pracuje dość długo i chciała bym aby mój makijaż  trzymał się bez poprawek... Dość długo zastanawiałam się czy zamówić ten utrwalacz z Avonu aż trafiła się promocja i kupiłam go za 9,99zł.


Opinia producenta:
Utrwalający spray do makijażu. Ultralekka mgiełka utrwalająca makijaż na cały dzień. Tworzy niewidoczną, nieklejącą warstwę. Szybko wysycha, lecz dzięki zawartości witamin A, C i E nie wysusza skóry. Wystarczy zamknąć oczy, kilkakrotnie spryskać mgiełką twarz, by nienaganny makijaż pozostał na twarzy przez cały dzień.

Aplikacja:
Typowa dla sprayu w płynie. Dozownik bardzo wygodny i precyzyjny - dostajemy tyle mgiełki na twarz ile chcemy.  Spray jest dość wydajny - mi wystarczyło dwa psiknięcia by pokryć twarz. 

Moja opinia:

Produkt przedłuża trwałość makijażu ale to nie jest to efekt o jaki do końca mi chodziło.. Po raz pierwszy jak go zaaplikowałam na twarz miałam wrażenie , że zaraz mi makijaż spłynie ale przy kolejnych już było ok.... Co do tej trwałości to daje 7 na 10 . Gdyż pod koniec dnia makijaż staje się taki przygaszony i lekko starty. Zaś po użyciu krylonu makijaż miałam przez całą noc świeży, promienny .Ale porównując cenę do jakości to nie jest to aż taki zły produkt . Skóra tez nie jest po nim wysuszona .  Ale czy go kupię ponownie ??? raczej nie... Zapewne makijaż pozostaje z nim trochę dłużnej niż bez....

Któraś z Was używała ??? Jaką macie na jego temat opinie??

Komentarze

  1. Ja niestety jeszcze nie używałam utrwalaczy do makijażu.
    Najlepiej przetestować kilka i wtedy będziesz wiedziała czy opłaca się kupować go drugi raz.:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się nie mogę przekonać do kupna, bo większość opinii jest właśnie takich średnich.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię testować nowe produkty, ale o takim czymś jeszcze nie słyszałam. Chętnie się rozglądnę za tym! Avon to raczej jedna z tych "lepszych" firm, ale i tak kosmetyków jakoś unikam, wydaję mi się, że są słabej jakości. To tylko moje odczucie.
    Tak, czy inaczej super post i bardzo przydatny ;)
    Pozdrawiam! <3
    Nnatalqeen- mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to bardzo lubię ten utrwalacz z Avonu i uważam, że jest bardzo dobry i jestem zdania, że każdy jeden byłby dobry jak się wykonuje dobrze makijaż :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę go wypróbować;)
    ciekawy post czekam na kolejne posty.
    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przyjaciółka ma ten spray i bardzo go lubi :) ciekawy produkt
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/10/051015-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobra recenzja, nie używałam :)
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam takiego sprayu od dawna ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam tego produktu i raczej nie jestem chętna by to zmienić, bo jednak to kolejny kosmetyk do zapychania porów na twarzy.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA SWETER :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html

    PS : Śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy