Pielęgnacja twarzy z DERMEDIC Hydrain3 Hialuro, Krem - Żel Ultranawilżający

Dziś kolejny produkt DERMEDIC z Linii HYDRAIN3.
Tym razem jest to krem -żel ultranawilżający do twarzy . 
Bardzo polubiłam się z płynem micelarnym tej linii teraz czas na cos co nawilży moja skórę po całym dniu zmagań z makijażem i innymi czynnikami zewnętrznymi.
Bardzo byłam ciekawa czy poradzi sobie z moja skórą twarzy która jest dość wymagająca gdyż szybko z mieszanej przechodzi w stan suchej  zapewne też przez to ,że całe dnie jestem w pomieszczeniu klimatyzowanym.
Bardzo podoba mi się szata graficzna  produktów tej marki. Są delikatne skromne a zarazem eleganckie i subtelne. 
OPINIA:
Zapach płynu micelarnego u Was wzbudził kontrowersję mi on nie przeszkadza a nawet się podoba wydaje mi się wręcz nie wyczuwalny ale każdy ma inne odczucia . Jeśli chodzi o krem zapach również mi się podoba . 
Konsystencja jest lekka ,chłodząca i przyjemna dla skóry pewnie dlatego iż jest żelowa. nigdy wcześniej nie stosowałam kosmetyków do twarzy w formie żelowej a w tym przypadku bardzo mi się to spodobało. 
Kolor kremu mnie zachwycił jest delikatny niebieski taki ultra . Kojarzy mi się z morzem ,
orzeźwieniem ,relaksem i tak też jest. Długo nie trzeba czekać na to by zobaczyć efekt nawilżenia i odprężenia naszej skóry.
Nakładam go zazwyczaj na noc choć też nałożyłam go pod makijaż by sprawdzić czy się spisze jako baza i jestem jak najbardziej na tak.
Wydajność tego kremu też jest jego ogromnym plusem  gdyż wystarczy naprawdę niewiele by pokryć twarz,szyję i dekolt .Kochane pamiętajcie podczas nakładania kosmetyków pielęgnacyjnych na twarz warto odrazu przeciągnąć dłonią kilka razy nimi po szyi oraz dekolcie gdyż jest to bardzo ważne w codziennej pielęgnacji . 
Krem nie uczula i nie podrażnia z wręcz przeciwnie pielęgnuje i dogłębnie nawilża .
Nie pozostawia na skórze tłustego filmu i szybko się wchłania kolejny mega plus.
Krem którego do tej pory używałam a o którym niebawem będziecie mogli poczytać również świetnie się spisywał choć uważam,że ten bardziej nadaje się na upalne lato. 
Podczas tych upałów zrobiłam eksperyment i schłodziłam ten krem a potem go nałożyłam. 
To była mega ulga i odprężenie dla mojej buźki :) 
Krem kosztuje ok 40  zł ale jego wydajność i działanie przekładają się na cenę :)
Jest przeznaczony do każdego typu skóry wymagającej nawilżenia.
Można go kupić w aptekach drogeriach oraz na DERMEDIC.
A Wy jak dbacie o swoją skórę twarzy??
 A może znacie ten krem?? 

Komentarze

  1. Jak myślisz czy zamiast płynu micelarnego mogę używać zwykłego różanego toniku??

    http://www.justcleo.pl/2016/06/baby-pink-tulle-lace-wedding-dress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płyn micelarny jest bardzo działaniem podobny do toniku z tym ,że różnica polega na tym ,że toniku używamy już po demakijażu do oczyszczenia twarzy z sebum i innych pozostałości a płyn micelarny jest wielofazowy i służy do demakijażu jak i zwykłego oczyszczania . Więc to zależy czy chcesz nim wykonać demakijaż czy tylko oczyścić skórę z pozostałości po demakijażu :)

      Usuń
    2. Faktycznie opakowanie bardzo ładne i myślę, że kiedyś się skuszę na ten produkt :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo go lubię, na takie upały jakie teraz panują to produkt idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się na niego skuszę :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie [tak wiem - cha**ka reklama].

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem-żel i bardzo fajnie się sprawdzał. Duży plus za to ,że nadaje się pod makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeśli chodzi o kremy to stosuję krem nivea :) świetny post :* zapraszam do siebie http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten krem żel akurat nie przypadł mi do gustu, z biegiem czasu sam wysychał i znikał z pojemniczka :(
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący krem, nie miałam jeszcze nic tej marki.
    Obserwuję.
    Zapraszam na mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam płynu micelarnego, toniku, peelingów i kremów z algami :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę.
    Krem jest ekstra wydajny, dzięki swojej lekkiej żelowej konsystencji. Nie jest za tłusty, ale nawilża rewelacyjnie.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy