Moje wyzwanie z dieta 3 D Chili

O diecie 3 D Chili słyszałam bardzo wiele i to już kilka lat temu ale wtedy jeszcze byłam XS
 i jakoś nie chciało mi się stosować diet. Niestety mój rozmiar w przeciągu 3 lat uległ radykalnej zmianie . Teraz jestem wręcz zmuszona stosować dietę i zdrowo się odżywiać gdyż źle się czuje w obecnym rozmiarze.
Dieta wydała mi się dość ciekawa więc postanowiłam ją sprawdzić na sobie .
Mój zestaw zawierał: 
Plan diety w wersji elektronicznej 
Kapsułki odchudzające na 30 dni
Kapsaicyna /Olej lniany
  Ta dieta jest oparta na 5 posiłkach dziennie . 
Jej ukryty sekret to odpowiednie przyprawy. 
Dietę stosowałam miesiąc . 
Miałam w planach dorzucić ćwiczenia ale niestety nie wyszło.
Do końca nie przestrzegałam planu diety bo jak już zaobserwowaliście po moim IG ,że ciągle jestem w rozjazdach i nie zawsze  było to możliwe.
Co do kapsułek jestem bardzo zadowolona gdyż pobudziły mój metabolizm.
Już po kilku pierwszych dniach  było to zauważalne.
Niestety nie przekonałam się do oleju lnianego. Każde próba kończyła się dla mnie źle.
Ale mój organizm od dziecka nie przyjmował nawet siemienia lnianego które było czasem konieczne.
Efekt końcowy po miesięcznej kuracji mimo łamania zasad to - 2,5 kg. 
Dla mnie jest on zadowalający .
Niestety z czasem Świąt i przygotowań  do nich zaprzestałam dietę.
Ale mam zamiar do niej powrócić z początkiem lutego i stosować do upragnionego efektu.

Komentarze

  1. Podobnie do mojej diety. 5 posiłków, stałe pory, tylko nie wspomagam się tabletkami tylko ćwiczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia aby osiągnąć wymarzony efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jestem na diecie schudłam 4 kg w tydzień. Mam dietę przepisaną przez dietetyka. Ćwiczę na siłowni, bo jednak mam do zrzucenia sporo kg. Boje się, że mi skóra będzie zwisać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych kapsułkach! Powodzenia kochana! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy