Moja zimowa pielęgnacja ciała i twarzy z Iwostin

Nasza skóra zimą jest szczególnie narażona na wysuszenie. 
Mrozy, wiatry,nagłe zmiany temperatur,suche i przegrzane pomieszczenia  to kilka z licznych niekorzystnych warunków dla naszej skóry.
Podstawą w codziennej pielęgnacji jest stosowanie kremów ochronnych.
Zimą bardzo łatwo o uszkodzenie płaszcza hydro-lipidowego oraz warstwy rogowej.
Dlatego też potrzebujemy odpowiednich kosmetyków które nas przed tym ochronią.
Osobiście nie przepadam za tłustymi ciężkimi kremami .
Tej zimy postanowiłam sprawdzić specjalny  KREM OCHRONNY Z LIPIDAMI NA ZIMĘ marki IWOSTIN.
Kosmetyk znajduje się w tubie zamykanej na klik.Przeznaczony jest dla skóry wrażliwej i alergicznej.
Ma on za zdanie uzupełnić niedobór lipidów,zmiękczyć i ożywić naszą skórę przywracając jej  naturalną funkcję ochronną. 
Krem posiada składniki aktywne tj. Olej macadamia , filtry UVB oraz Phytowax odpowiadający za odbudowę naturalnej struktury lipidowej . 
Podczas tych dużych mrozów krem towarzyszył mi codziennie.
Jak wiecie lubię kosmetyki które szybko się wchłaniają,ten okazał się jednym z nich .
Posiada gęstą konsystencję ale mimo to po niedługim czasie staje się niewidoczny. 
Bez problemu możemy nakładać go pod makijaż.
Można go stosować również u dzieci powyżej 3 m.ż co jest jego dużą zaletą.
Używałam go razem z Lenką i w naszym przypadku nie uczula i naprawdę chroni przed wiatrem i mrozem. Zauważyłam ,że niweluje zaczerwienienia które były tym spowodowane. Nie czuć pieczenia i ściągania.
Skóra po nałożeniu kremu długo utrzymuje się nawilżona delikatna w dotyku.
Cena kremu to ok 30 zł za 50 ml . 
 Ważnym elementem w naszej codziennej pielęgnacji jest również jej odpowiednie oczyszczanie. 
Kiedyś nie przykładałam ,aż tak bardzo uwagi do produktów oczyszczających.
Byłam wierna jednemu żelowi przez dłuższy czas .
Ale gdy zaczęły się moje problemy ze skórą zmieniłam sposób pielęgnacji.
Często używam dermokosmetyków , antyalergicznych itd.
Do tej pory często u mnie gościły kosmetyki oczyszczające  Dermedic ale postanowiłam dać szanse marce Iwostin.
Dzięki współpracy z marką mam możliwość przetestowania niektórych kosmetyków.
Żel do mycia hypoalergiczny jest jednym z produktów.
Ma on za zadanie delikatnie oczyścić skóre twarzy i ciała nie naruszając bariery hydrolipidowej.
Zapewnić odpowiednie nawilżenie skóry.
Żel znajduje się w tubce zamykanej na klik.
Wystarczy niewielka ilość aby oczyścić nim skórę.
Szkoda ,że się nie pieni ale ma za to inne zalety .
Nie wysusza ,nie podrażnia ,nie daje efektu ściągnięcia skóry .
Co jest dla mnie ważniejsze od pienienia się.
Żel jest przeznaczony również do mycia twarzy .U mnie sprawdził się świetnie.
Oczywiście po demakijażu oraz w porannym oczyszczaniu .
Jestem bardzo zaskoczona działaniem kosmetyku.
Jest to kolejny kosmetyk na liście do którego napewno wrócę.
W przypadku alergików idealnie się sprawdzi.
Cena to ok 30 zł w aptekach.
Ostatnim z etapów mojej pielęgnacji jest nawilżenie skóry.
Tym razem jest to Emulsja nawilżająca do pielęgnacji ciała.
Moje oczekiwania co do kosmetyku?? Dobre nawilżenie,odbudowanie bariery lipidowej naskórka,niepozostawianie tłustego filmu na skórze oraz niepodrażnianie.
Czy spełniała moje oczekiwania?? Raczej tak.
Emulsja jest zamknięta w poręcznej tubie i szybko można ją z niej wydobyć .
Szybko się wchłania . Jej nietłusta konsystencja to duży plus.
Jest to kosmetyk bardzo delikatny więc dla osób z bardzo sucha skórą może okazać się mało natłuszczająca.
  Jeśli chodzi o odbudowanie bariery lipidowej naskórka jest różnie.
W moim przypadku muszę ją stosować 2 razy dziennie gdyż rano skóra na nogach jest lekko wysuszona .Ale dzięki jej rzadkiej formule jest wydajna . Wystarczy niewielka ilość aby posmarować całe ciało.
Kosmetyk może być stosowany również u dzieci powyżej 2 m.ż.
To też świadczy o jego dużej delikatności.
Podsumowując emulsja moim zdaniem bardziej nadaje się na lato gdyż wtedy nasza skóra jest mniej poddatna na wysuszanie i łatwiej zaspokoić jej wymagania .
Jeśli nie jesteście właścicielami suchej skóry to produkt w 100% sie u Was sprawdzi.
Cena to ok 25 zł za 200 ml

Komentarze

  1. Bardzo fajne produkty:) też mam problem z przesuszoną skórą... muszę wypróbować te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie slyszalam o tym kremie :)
    Będę musiała go sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post. Z pewnością wiele osób skorzysta z niego, by zadbać o swoje włosy, które w Zimie są bardziej podatne na zniszczenia :) ja na szczęście nie mam z tym problemu żadnego, ponieważ w każdej porze roku moje włosy są takie same. Aczkolwiek od pewnego czasu używam kosmetyki od Radical na zniszczone włosy, by je odbudować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najważniejszy jest szybki efekt i szybkie wchłanianie. Widzę że te produkty są skuteczne. Fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Hymm ciekawe produkty, jak są skuteczne to i ja przetestuje :)



    http://allegiant997.blogspot.com/2017/02/cekinowe-body.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy