Serum kuracja stymulujący wzrost i odrost włosów Capilarte

Jakiś czas temu pisałam Wam o szamponie z serii stymulującej wzrost włosów  marki Dermedic TUTAJ teraz przyszedł czas na Serum kuracja stymulujący wzrost i odrost włosów Capilarte.
Serum znajduje się w plastikowej butelce z aplikatorem co znacznie ułatwia korzystanie.
Nakładam je niemal codziennie na mokre  włosy delikatnie wmasowując.
Bardzo dużym plusem jest to,że nie skleja włosów po aplikacji jak niektóre wcierki więc bez problemu możemy stosować ją w ciągu dnia.
Konsystencja serum jest lekka co za tym idzie ,że nie obciąża włosów .
Zapach jest ledwo wyczuwalny .
Czas przejść do działania : szamponu używałam już wcześniej ale postanowiłam wzmocnić kuracje o serum . Używając szamponu miałam sporo baby hair w połączeniu z serum jest ich znacznie więcej do tego zauważyłam ,że znacznie mniej włosów mi wypada :) Co do przyspieszenia wzrostu może nie jest ono powalające ale widać również ,że znacznie szybciej one rosną 
Jak narazie jestem bardzo zadowolona z kuracji za jakiś czas Dam Wam znać jak działa po dłuższym zastosowaniu.

Komentarze

Obserwatorzy