Niezastąpiona ekipa - Dermedic kosmetyki do których wracam

Jak juz zauważyliście od jakiegoś czasu goszczą u mnie  kosmetyki do pielęgnacji marki Dermedic . Większość z nich jest ze mną na codzień   Po raz kolejny wracam do mojego ulubionego kosmetyku do demakijażu Fizjologiczna emulsja micelarna Tolerans
Często o niego pytacie w wiadomościach ale nie tylko gdyż jeszcze jednym jest  Krem-żel ultranawilzający Hydrain 3  .

Więc na początek Fizjologiczna emulsja micelarna Tolerans
 Doskonale usuwa wszelkie zanieczyszczenia, makijaż oraz sebum, bez wywołania podrażnienia ani uczucia spięcia  skóry. Produkt  przede wszystkim utrzymuje właściwy poziom nawilżenia naszej cery.

Rewelacyjnie sprawdzi się u osób które są posiadaczkami skory wrażliwej, alergicznej i nad reaktywnej. U mnie sprawdza się o każdej porze roku i nie raz juz do niego wracałam. 

 A teraz czas na drugiego gościa Krem-żel ultranawilzający Hydrain 3 .
Zazwyczaj używam go gdy przychodzi letni czas. Staram się wtedy używać lekkich kosmetyków zarówno do pielęgnacji jak i makijażu.
Konsystencja kremu jest  typowo żelowa. 
Lekka , delikatna otulająca twarz . Szybko się wchłania niepozostawiając tłustej warstwy na skórze .
Idealny pod makijaż wiec mamy 2 w 1 nawilżenie i bazę .
U mnie ostatnio był ratunkiem na opaloną twarz. Świetny okład chłodząco - nawilżający.
Możemy go kupić w aptekach jak i dobrych drogeriach .

Komentarze

Obserwatorzy