Winogronowa Miłość z CAUDALIE THÉ DES VIGNES

Markę Caudalie znam już jakiś czas i bardzo lubię . Powstała ona z Miłości do winogron .
Teraz jestem szczęśliwą posiadaczką kilku produktów serii  Caudalie Thé des Vignes.
 A mianowicie :
NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA jest wzbogacony w nawilżający olejek z pestek winogron oraz polifenole nadając mu działanie antyoksydacyjne.
Balsam jest o delikatnej konsystencji dzięki czemu szybko się wchłania .
Pozostawia skórę delikatną ,rozświetloną i co najważniejsze dobrze nawilżoną.

ŻEL POD PRYSZNIC to produkt który odrazu użyłam po otrzymaniu przesyłki . 
Jego skład wzbogacony jest o aloes i nie zawiera mydła a posiada roślinne ekstrakty myjące o naturalnym ph.
Żel fajnie się pieni a jednocześnie jest bardzo delikatny dla skóry.
Nie pozostawia skóry ściągniętej ani wysuszonej a wręcz przeciwnie .

OLEJ ODŻYWCZY DO CIAŁA I WŁOSÓW jest to perfumowany suchy olejek .
Stosowałam go zarówno na ciało jak i włosy .Ciało pozostawia delikatne ,nawilżone otulone nutą piżma zaś po zastosowaniu na włosy nie elektryzują się oraz są jakby bardziej wygładzone.
Jestem zadowolona poraz kolejny z kosmetyków Caudalie .
A Wy znacie ?? Co o nich sądzicie ??

Komentarze

  1. Wyglądają przepięknie. Uwielbiam szatę graficzną tej marki. Jest mega luksusowa. Tych produktów nie znam. Jeśli chodzi o kosmetyki Caudalie miałam Sorbet Nawilżający i Piankę do Demakijażu. Bardzo dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają opakowania tych kosmetyków :) Fajnie byłoby mieć je w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już samo opakowanie wygląda zachęcająco ☺
    Chętnie je wypróbuję ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy