Liferia

LIFERIA jest to kolejny popularny box kosmetyczny 
w którym znajdują się kosmetyki niespodzianka.
Dzięki takim pudełeczkom mamy możliwość przetestowania różnych kosmetyków
 niedostępnych w drogeriach itd.
Jest to box który na polskim rynku jest od niedana i wzbudził moje zainteresowanie.
Cena pudełeczka nie jest wysoka a kosmetyki są interesujące.
W pudełku znajduje się 6 różnych kosmetyków .
Pudełko jest w cudownym różowym kolorze które odrazu mi przypadło do gustu. 
Podczas otwierania byłam bardzo podekscytowana gdyż nie wiedziałam co się znajduje w środku.
A w dodatku zawartość była pięknie zapakowana i przewiązana wstążką.
W środku znalazłam :
1.Błyszczyk do ust Glossip/Włochy . Wypełnia on na ustach wszelkie fałdki nadając im miękkości i nawilżenia.Nie pozostawia uczucia lepkości c jest jego dużym plusem 
2.Krem do rąk Dermagiq/Holandia .Intensywnie nawilża i regeneruje za pomocą zawartego w nim miodu,masła Shea oraz oleju migdałowego.
Nie pozostawia lepiej warstwy i szybko się wchłania.
3.Żel do mycia twarzy VitaOil Lirene/Polska. Jest to produkt dobrze oczyszczający i odświeżający.
Posiada w swoim składzie witaminę B i masło manga. Pozostawia skórę delikatną i gładką.Jest on przeznaczony do każdego rodzaju skóry.
4.Jedwabiste mleczko oczyszczające-peeling do twarzy Kueshi/Hiszpania. Działą regenerująco i nawilżająco. Dzięki zmielonym skorupką orzecha włoskiego 
pozostawia nasza skórę oczyszczoną z martwych komórek i zwężonymi porami. 
Naturalne ekstrakty łagodzą podrażnienia regenerują i nawilżają.
5. Oxygenating Moisturizer Cream Naobay/Hiszpania. Krem zapobiegający starzeniu .
Głęboko odżywia skórę,zapewniajej elastyczność i odżywia.
6.Cienie do powiek Magnetic Play Zone Vipera /Polska. Efektownie podkreślają oczy .
Jest on trwały nie osypuje się.  o dobrej pigmentacji.

Dzięki temu pudełku mogłam poznać produkty z którymi wcześniej nie miałam do czynienia.
Miałam możliwość poznania tych kosmetyków 
i dzięki temu wiem które warto kupić  pełnowymiarowe.
Box Liferia polecam kobietą które lubią testować nowości oraz poznawać nowe marki.
Dzięki takim boxom mamy możliwość testowania kosmetyków 
których wartość jest znacznie wyższa niż cena tak owego pudełka.
Cena Boxu 59zł już z przesyłką .
kolejne wydanie znajdziecie TUTAJ.


Komentarze

  1. Widziałam już zawartość tego pudełka kilkakrotnie i muszę przyznać, że fajne jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już kilka postów na temat tych pudełek, ale jakoś mnie one nie przekonują, chociaż muszę przyznać - prezentują się bardzo ładnie :)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy