Pielęgnacja okolic oczu /DERMEDIC TOLERANS SENSITIVE Krem specjalny pod oczy i na powieki

Coraz więcej czasu spędzamy przed ekranami
 laptopów ,tabletów czy też smartfonów.
Zapominamy o okularach czy tez odpowiedniej odległości trzymania przedmiotów od oczu.
Wynikiem czego jest ,że często mrużymy oczy 
przez co nasza skóra wokół oczu staje poddana
szybszemu starzeniu poprzez brak jędrności i witalności .
 W moim przypadku nie jest to pierwszy krem przeznaczony do okolic oczu.
Większość niestety powodowała u mnie dość spore łzawienie.
pochodzi z linii kosmetyków Tolerans Sensitive przeznaczonej dla skóry nadwrażliwej.
Znajduje się w moim ulubionym opakowaniu z dozownikiem .
Bardzo fajnie się rozprowadza i szybko wchłania 
Nie uczula i nie powoduje łzawienia co jest też jego ogromnym plusem .
Skóra po nim jest bardziej promienna i zdrowa. 
Stosuje go głównie na noc ale czasem gdy jestem po nocnej zmianie i rano go zaaplikuję to pomimo nieprzespanej nocy nadaje skórze świeżości .
Można go kopić głównie w aptekach jak i na stronie Dermedic
Jego cena to ok 33zł 
Jeśli macie problem z łzawieniem bądź podrażnieniami wokół oczu po innych kremach to warto spróbować tego . 




Komentarze

  1. Dosyć drogi ale jak jest dobry to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to coś dla mnie, muszę koniecznie go kupić. Dziękuję za tę recenzję.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udowodniłaś mi,że warto dbać o skóre pod oczami 😊 Pozdrawiam
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no powiem Ci że chętnie bym go przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. również mam ten krem tylko nie zawsze pamiętam aby go użyć ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod oczy powinien mi się przydać; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zadbać o moje okolice oczu, nigdy nie przykuwałam do tego znacznej uwagi. Chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś krem do skóry trądzikowej z tej firmy,jednak nie przypadł mi do gustu :( W każdym razie ten zapowiada się ciekawie !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy