Morze nasze morze / Władysławowo-Hel

Wakacje pełną parą byłam w górach teraz czas nad morze.
 Jak to u mnie bywa wszystko odbyło się szybko czyli pomysł i realizacja jednego dnia .
Tym razem wybraliśmy się do Władysławowa .
Pokój mieliśmy ok 1,5 km od plaży . Wejście które wybieraliśmy najczęściej to przez COS Cetniewo.
Ale nie zabrakło nas również w pobliskiej Jastrzębiej Górze oraz Helu .
Niestety jak to pod koniec lata pogoda nie była kwitnąco słoneczna.

Zawsze omijałam Władysławowo  ze względów turystycznego buuum byłam tutaj 5 lat temu. 
Lecz postanowiłam mimo wszystko wrócić . Druga połowa sierpnia wydała mi się odpowiednia gdyż mniejsza ilość turystów.

Co warto zwiedzać w Władysławowie??
Przede wszystkim  port , dom rybaka,nabrzeże z falochronami . Spacer plażą o zachodzie słońca to coś co kocham najbardziej . Smażalnie ryb bo jak to może być być nad morzem i nie zjeść ryby.
I oczywiście wakacyjna rozpusta gofry ,lody .
Lenka miała raj 

Całe dnie chciała spędzać na plaży nawet nie przeszkadzały jej chłodne wieczory .
Nad morzem byłam już kilka razy lecz Lenka i moja siostra po raz pierwszy więc chciałam im pokazać jak najwięcej.

Pierwszą z wycieczek jaką im zaproponowałam był Hel . Pojechałyśmy tam pociągiem .
Hel dla mnie ma swój urok mimo sklepików z chińskimi  pamiątkami ma to coś co przyciąga. 
Na Helu wybrałyśmy się na Rejs statkiem .
Jest to jedna z tamtejszych atrakcji które polecam zarówno dla Nas jak i dzieci.
Na Helu jest również Fokarium ale uprzedzam kolejka gigantyczna . My nie chcieliśmy tracić czasu na stanie w kolejce i wybraliśmy spacer .
Na Helu podczas naszego pobytu byliśmy 3 razy tak tak aż 3 .
Lence bardzo się tam podobało więc wracałyśmy.

Jastrzębia Góra niemalże sąsiaduje z Władysławowem i też tam zagościłyśmy.
Jest to miasto które lubię byłam tam kilka razy i miłe wspomnienia .
Uwielbiam ten taras widokowy na klifie czy też Promenadę Światowid .
Można też się wybrać na Rozewie aby zwiedzić Latarnię Morską.
Jako człowiek gór lubię czasem wyskoczyć nad morze.


Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy