VITA LIBERATA rozświetlająca maska na noc


VITA LIBERATA Self Tanning Night Moisture Mask  rozświetlająca nawilżająca i lekko brązująca  maseczka na noc. Z pomocą tej maseczki możemy się cieszyć  zdrową i promienna skórą. 
    Zdrowa promienna skóra, marzenie wielu z Nas.  Wiec mam dla was świetną maskę, dzięki której możecie osiągnąć taki efekt w zaciszu własnego domu. Jest to produkt od 
Vita Liberata . Maska która ma nam zapewnić, doskonałe  odżywienie, nawilżenie i wygładzenie cery. Dodatkowo  ma nadać lekki efekt rozświetlenia i lekkiej opalenizny.

     Ja po pierwszej aplikacji juz zauważyłam porządne nawilżenie  i poprawę kolorytu skóry. Z każda kolejna aplikacja cera stawała się zdrowsza oraz bardziej rozświetlona z pogłębiającą się opalenizna.

   Kosmetyk otrzymuje w papierowym kartoniku, który jest cały zafoliowany. W pudełku znajduje się tubka z maska oraz instrukcja obsługi . Szata graficzna jest bardzo delikatna ale elegancka. Kosmetyk ma przyjemny  lekki słodki zapach. Termin przydatności  6 miesięcy. Maskę możemy kupić w Sephora 

Komentarze

  1. Wygląda ciekawie! Chociaż u mnie prawdopodobnie by się nie sprawdziła, jestem dosyć blada i boję się, że za bardzo by mnie "zbrązowiła" :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, mogła bym go sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tę maseczkę i uważam, że jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam sie jeszcze z tym kosmetykiem. Ale coś super nawilżającego na noc właśnie szukam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentuje :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy