Electrolux - odkurzacz bezworkowy

Hej hej:) 
Jak tam u Was??? U mnie caraz więcej obowiązków zarówno tych związanych z pacą jak i domem.
Ale nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło .
Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwą posiadaczką bezworkowego odkurzacza Electrolux .
Powiem Wam ,że nie sądziłam ,że jest to tak fajne urządzenie do tej pory miałam tradycyjny odkurzacz ale ten sprostał moim wymaganiom .
Bardzo fajny designerski wygląd .Do wyboru są cztery warianty kolorystyczne .
Ja mam czerwono -czarny :)
Posiada duże koła dzięki czemu sprzęt jest stabilny i zwinny w swoich działaniach.
W dodatku jest cichy i praktyczny.
Posiada mega ogromną ilość  przyssawek dzięki którym dostaniemy się w najbardziej niedostępne zakamarki.
Już nie  muszę pamiętać o zakupie i wymianie worka bo teraz jest to tylko chwila.
A Lenka uwielbia nim sprzątać.
A wy jakie metody odkurzania lubicie??

Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy