Kolagenowa pielęgnacja z Noble Health - Class A Collagen Beauty Line

Z marką Noble Health mieliście już okazje zapoznać się u mnie na blogu KLIK .
Tym razem mam okazje przetestować ZESTAW CLASS A COLLAGEN
Składa się on z :
KREM NA DZIEŃ CLASS A COLLAGEN
KREM NA NOC CLASS A COLLAGEN
Kremy są o bardzo fajnej lekkiej konsystencji .
Nie ściągają skóry i szybko się wchłaniają .
Nie pozostawiają tłustego filmu na skórze .
Co do działania to zauważyłam widoczne zmniejszenie zmarszczek mimicznych wokół ust .
Skóra po nich jest nawilżona i świeża.
Produkty są wydajne po ponad miesiącu stosowania zostało mi jeszcze całkiem ich dużo.
Zapakowane są w słoiczki o różnorodnej kolorystyce.
KOLAGEN W TABLETKACH CLASS A COLLAGEN

Tabletki znajdują się w pudełeczku zamykanym na klik.
Jest ich 90 . Wystarczyło mi to na miesiąc kuracji.
Producent zaleca branie 4 tab dziennie 2 rano 2 wieczorem.
 Ja zmniejszyłam dawkę na 2 rano i 1 wieczorem gdyż przyjmuje jeszcze inny suplement .
Główną zaletą przyjmowania kolagenu jest zmniejszenie łamliwości jak i wypadania włosów.
Zaczęły one również szybciej rosnąć.
Paznokcie też stały się mocniejsze .
Zestaw polecam każdej kobiecie gdyż kolagenu nigdy dość .
Ja napewno jeszcze się zaopatrzę w ten zestaw.
Cena zestawu to ok 110zł.

Komentarze

  1. kremy spoko, tabletki odpadają, nie lubię łykać nawet Rutinoscorbinu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tej marce. ale jakoś nie było okazji, żeby się przekonać na własnej skórze ;)
    Piszesz, że kremy mają lekką konsystencje. Lubię takie, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że czasami trzeba zainwestować pieniązki w dobry kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma jak to pielęgnacja całą gamą ;) Co do suplementów ostatnio jakoś częściej po nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tych kremów. Może się kiedyś na nie skuszę...Może nawet Mikołaj mi przyniesie...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kremy są ciekawe,ale tabletek nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy