Konturowanie twarzy z Lily Lolo-Paleta do konturowania Sculpt and Glow Contour Duo

Całkiem niedawno pisałam Wam o kosmetykach mineralnych Lily Lolo
Byłam bardzo zadowolona z podkładu i pudru Klik.
Postanowiłam sprawdzić jak będą sprawowały się pozostałe kosmetyki uzupełniające makijaż .
Sypkie kosmetyki mineralne mają to do siebie że można się nimi bawić . Przyciemniać bądź rozjaśniać za pomocą innych sypkich kosmetyków. Z prasowanymi już tak nie ma i zawsze trzeba uważać podczas nakładania by z nimi nie przesadzić gdyż już jest gorzej zniwelować niepożądany efekt ale o wiele lepiej sprawdzają się w podręcznej kosmetyczce . 

 Konturowanie twarzy nie jest prostą sprawą . U mnie bywa tak ,że jak mi zależy na idealnym makijażu to zazwyczaj go "spierdzielę" właśnie podczas konturowania . Więc jak widać nie jestem mistrzem makijażu. Paleta łączy w sobie 2 produkty rozświetlacz i bronzer. 
Paleta Sculpt & Glow Contour Duo jak widać jest w formie prasowanej co jest fajnym rozwiązaniem gdyż jest poręczna i możemy ją wszędzie z sobą zabrać.  
Bronzer jak i rozświetlacz mają bardzo dobrą pigmentacje co też oznacza ,że są bardzo wydajne . Więc zakup tego produktu wbrew pozorom to długo terminowa inwestycja. 

Paleta  w której znajdują się produkty wykonana jest starannie w minimalistycznej grafice charakterystycznej dla marki co mi się bardzo podoba . Jest niewielkich rozmiarów dzięki czemu znajdzie swoje miejsc w każdej kosmetyczce. Dodatkową zaletą paletki jest posiadanie lusterka . 

Produkty są w ciepłej tonacji z satynowym wykończeniem . Bronzer ma bardzo naturalny odcień dzięki czemu nie zrobimy sobie nim krzywdy podczas konturowania i bez problemu możemy stopniować koloryt aby uzyskać chciany przez nas efekt bez obaw o to ,że przesadzimy(czyli cos dla mnie ).Sprawdzi się u osób z jasną jak i ciemniejszą karnacją . 
Rozświetlacz jest w lekko brzoskwiniowej/złotawej tonacji. U mnie świetnie się sprawdził zarówno na powiekach jak i kościach policzkowych. Po zaaplikowaniu niewielkiej ilości na twarzy tworzy efekt Glow. Czym więcej go nakładamy tym bardziej efekt Glow zamienia się w wyraziste podkreślenie i rozświetlenie . Zawiera on pigmenty odbijające światło dzienne jak i wieczorowe . Długo szukałam rozświetlacza właśnie z takimi właściwościami bez nadmiernie świecących drobinek.

Znacie tę paletę do konturowania?? Co o niej sądzicie??
  



Komentarze

  1. Nie znam tej palety,wogóle jeszcze nie nauczyłam się konturowania twarzy muszę wreszcie to zrobić:)
    Piękne zdjęcia te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej palety, jednak patrząc po zdjęciach to wolę chłodniejsze odcienie :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę paletkę i ją uwielbiam. Bronzer już mi niedługo sięgnie dna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze widze tą paletkę i jestem nią zachwycona! :)
    Bardzo spodobały mi się kolory i to coś co nie jest sypkie :D !


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/lipiec-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Również posiadam ta paletę i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie sie prezentuje ta paletka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji konturowania akurat tą paletą ale wygląda intrygująco :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/all-black-stylizacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paletka tylko 90 zł.
    nie wiem czy spodobał by mi się rozświetlacz ale bronzer fajny :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej palecie, jednak prezentuje się ona naprawdę bardzo ciekawie, choć wydaje mi się że potrzebowałabym jej w nieco ciemniejszych odcieniach

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy