LUPOLINE

Hej :)
Dziś chcę Was zapoznać z marką LUPOLINE  . Jest to marka specjalizująca się w sprzedaży bielizny.
Ja skosiłam się  na bieliznę nocną a mianowicie na koszulki obie cześć górną mają wykończoną koronką . Koszulki są zmysłowe i kobiece. 
W  Modelu bielizny 1804 dużym atutem jest trzecie ramiączko  typu straps które świetnie podkreśla biust.

 Zaś Model bielizny 130 cz jest bardzo zwiewny i lekki . Koronka którą jest wykończana koszulka jest delikatna i świetnie współgra z całością .


  Oprócz koszulek mam jeszcze  Bralet myślałam ,że jest on po części z usztywnianą miseczką  niestety nie :( Ale mimo to jest wygodny w noszeniu i ładnie układa biust .
Ciężko było mi go fotografować więc wrzucam foto z strony sklepu abyście mogli zobaczyć go dokładnie .



Komentarze

  1. Przy moim malym biuscie nie wygladaloby to tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bielizna! Super

    Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no kochana pięknie wyeksponowałaś wdzięki :)
    Z chęcią zajrzę na stronkę marki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega kobieca bielizna,ale u mnie podobnie jak u poprzedniczki - tak ładnie by ona nie wyglądała:(
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wygląda bardzo fajnie. Bardzo kobiece i bardzo zmysłowo, ciekawe jak by to wyglądało na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bielizna
    Zapraszam do mnie: recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy