Fotoksiążka z Printu.pl

Jak juz Wam nieraz wspominałam , lubię zdjęcia na papierze. Mam ich tysiące na dysku ale zawsze staram się wybrać te idealne i wywołać lub umieścić w fotoksiążce.
Tym razem zaprojektowałam swoją fotoksiążkę na PRINTU.PL .
Jest tam mnóstwo szablonów do wyboru i każdy znajdzie coś dla siebie.
Mamy teraz sezon weselny więc przyszli Państwo Młodzi mogą stworzyć taką w formie podziękowania dla rodziców na prezent. 
Jest wiele pomysłów na ten szczególny dzień jak i moment ale taka fotoksiążka przywoła nieraz masę wspomnień więc uważam ,że jest to jeden z lepszych pomysłów na podziękowania dla rodziców
Ale też są inne okazje aby stworzyć taki prezent dla rodziców jak Dzień Matki czy Ojca.
Chwila wspomnień jest droższa od innych rzeczy materialnych więc warto czasem się pokosić o coś nietypowego .
Książka jest świetniej jakości ma 20 stron i wymiary 20x25 cm .
Sami możemy zaprojektować zarówno okładkę jak i strony w środku . Tak jak już wspomniałam są również gotowe szablony które możemy dobrać do naszych upodobań .
Świat fotografii rozwija się coraz bardziej co mnie bardzo cieszy bo nie ma nic piękniejszego niż zdjęcia na papierze .  

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia wybrałaś do foto książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka fotoskiążka to świetna pamiątka i genialny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. taka fotoksiążka to super pomysł,sama mam jedną :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy