Pure Leaf, herbata na letnie wieczory

Jestem typowym kawoszem  Bez kawy nie rozpocznę dnia kiedyś nawet jak ktoś chciał abym wstała wcześniej musiał mi ją podać do łóżka i to dosłownie bo dopiero wtedy otwierałam oczy.
Kawa towarzyszy mi nie tylko o poranku ale i również w ciągu dnia.
Ale kochani to nie znaczy ,że nie lubię herbaty . Uwielbiam herbaty dobrej jakości . Dla mnie herbata musi skraść zmysł smaku jak i zapachu. Letnie wieczory w ogrodzie z kubkiem aromatycznej herbaty i dobrą książką to jest to co mnie odpręża i relaksuje.
Dziś opowiem Wam o marce herbat Pure Leaf  .
Są to herbaty wielu rodzajów i każdą z nich należy parzyć w inny sposób bardzo waży jest czas parzenie jak i temperatura.
Dzięki klepsydrze mogę odmierzać czas parzenia poszczególnych herbat .
W zestawie byłą też szklanka z spodkiem i ociekaczem. Bardzo fajna i praktyczna dla miłośnika herbat.

Jest również to co najważniejsze czyli herbaty i to cztery rodzaje :
Herbaty Pure Leaf które miałam okazję poznać są naprawdę pyszne.
Każda z nich jest naprawdę pyszna a zarazem inna.
Herbaty które mamy dostępne stacjonarnie niczym nie przypominają tych .
Te czuć ,że są stworze z wysokiej jakości liści.
Herbaty można kupić w Konesso .
A Wy lubicie herbaty?? Jak tak to jakie?? 


Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy