Avon Sun Maxi Tan - Balsam beta-karotenem, przyspieszającym i wzmacniającym opaleniznę

Hejka  Kochane !!!

 Pogodę ostatnio mieliśmy lepszą niż w tropikach.  Która z nas nie lubi pięknej złocistej opalenizny. Ja zazwyczaj używam do opalania przyspieszacza z Ziaji  No ale grzechem było by nie wypróbować czegoś innego chociażby do wzmocnienia opalenizny.


Opis producenta:

Balsam z beta-karotenem przyśpieszający i wzmacniający opaleniznę - nawilżający balsam o pięknym tropikalnym zapachu pomaga zmaksymalizować opaleniznę:
- lśniący pomarańczowy balsam o tropikalnym zapachu, nietłusty, szybkoschnący,
- zawiera beta-karoten, który nadaje skórze lekko brązowy odcień oraz L - argininę i wyciąg z koli, które wzmacniają naturalny proces opalania,
- nawilża i wygładza skórę.



Moja opinia:

Balsam urzekł mnie przede wszystkim zapachem. Jego opakowanie jest średniej wielkości , zamykane na zatrzask. Balsam jak inne kosmetyki z beta-karotenem jest lekko żółtawy. Ma idealną do rozprowadzania konsystencję, dzięki czemu nie pozostawia smug. Szybko się wchłania co jest dla mnie dużym plusem, jednak po posmarowaniu lepiej odczekać chwilę bo może się zdarzyć, że zostawia ślady jak to bywa przy większości kosmetyków tego typu. Jeśli chodzi o działanie jakoś szczególnego przyspieszenia opalania nie zauważyłam,lecz mnie urzekł efekt po użyciu. Skóra wygląda na świeżą, złociście opaloną, pełną blasku... Fajnie również nawilża , skóra jest miękka i przyjemna w dotyku. 




A Wy jakich kosmetyków używacie do kąpieli słonecznych jak i po??

Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy