Bioelixire Argan Oil - Maska do włosów

Teraz może troszkę kosmetyków do pielęgnacji włosów....
Ja mam ciężkie w pielęgnacji włosy, są suche łamliwe ,bez połysku. Używałam wielu szamponów,odżywek,masek ale różnie z tym bywa. Teraz jestem na etapie Bioelixire Argan Oil.
Czy coś działają ? Zobaczycie



Opis producenta:

 Argan Oil Mask - silnie regenerująca, nawilżająca, zwiększająca objętość włosów maska.
Widocznie pogrubia i nadaje włosom blask.
Działa wygładzająco i nawilżająco na skórę głowy.
Idealny produkt do włosów zniszczonych, suchych, matowych i bez życia.
Wzbogacony olejkiem jojoba i słonecznikowym.




Sposób użycia :
Po umyciu włosów rozprowadzić maskę na wilgotne włosy i pozostawić na 3-5 minut.
Następnie spłukać letnią wodą.



Moja opinia: 

Maskę stosuję od dłuższego czasu . Nakładam ją na wiele sposobów w zależności ile mam czasu. Fajnie jest ją nałożyć na dłużej i owinąć ręcznikiem... Wtedy włosy są dogłębnie nawilżone. Maska ma bardzo przyjemny zapach. Różnica jaką widzę przed i po to włosy już się tak nie puszą, są mile w dotyku co za tym idzie już nie są takie suche. To jedna z masek jakie z czystym sumieniem mogę polecić gdyż moje włosy po niej są w naprawdę dobrej kondycji co potwierdziła moja fryzjerka.

A jaka jest Wasza przygoda z tą maską?



Komentarze

Obserwatorzy