Antyperspirant 48h ANTIPERSP C -Opóźniający konieczność depilacji Dermedic

Dziś mam dla Was recenzję Antyperspirantu ANTIPERSP C .
Jest to dość ciekawy produkt sadząc po zapoznaniu się z jego właściwościami.
Zaciekawiło mnie to 
.Ochrony przez 48h nie sprawdziłam he he nie dała bym rady tyle bez kąpieli .
Jest to antyperspirant w kulce zapakowany w różowo -biały roll-on.
Zapach jest przyjemny choć czasem czuć alkohol.
Ochronę przed potem ma świetną .Sprawdziłam go w różnych ekstremalnych warunkach. 
Nawet ostatnio podczas pobytu w górach gdzie byłam w intensywnym ruchu sprawdził se fenomenalnie.
Jeśli chodzi o spowolnienie wzrostu włosków faktycznie ma jakieś działanie.
Dla mnie jednak najważniejsze podczas stosowania tego typu produktów 
jest to aby nie podrażniał po depilacji oraz dobrze chronił przed potem.
Moje wymagania spełnił w 100% i napewno go zakupię jeszcze nie raz.
Cena to ok 20 zł ale jest wart. 
Można go kupić w aptekach , dobrych drogeriach bądź na stronie producenta KLIK

Komentarze

  1. Dermedic ma bardzo dobrej jakości kosmetyki :)
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię z Ziaji ;)
    Cena nie straszna jak ma pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie lubię kulek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt jeszcze się z takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za kulkami nie przepadam. Jednakże kosmetyki tej marki są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy