Emulsja do kąpieli emoliacyjnych Emolient Linum Dermedic

Lubicie kąpiele pielęgnujące i nawilżające wasze ciało??
Ja bardzo. Do takich kąpieli zaliczają się kąpiele z rożnego rodzaju emulsjami.
Takie zabiegi kiedyś kojarzyły mi się z pielęgnacją dla dzieci .
Ale od kiedy mam maluszka w domu 
i zdarzało mi się użyć takiej emulsji do kąpieli
 tym bardziej się do tego przekonywałam zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym.
Nasza skóra mało oddycha i tym samym szybciej się wysusza.
Emulsja do kąpieli Emolient Linum Dermedic przeznaczona jest dla osób 
z problemami skórny,suchą skórą itd. 
Mogą jej używać dzieci powyżej 3 roku życia .

Zastosowanie jest zależne od wieku jak i poziomu suchości skóry :

typ skóryilość nakrętek/mlilość wody
od 3. roku życia2 nakrętki/12 ml30 litrów
skóra odwodniona, bardzo sucha4 nakrętki/24 ml35 litrów
skóra podrażniona z AZS6 nakrętek/36 ml15 litrów
skóra ze stanem zapalnym AZS6 nakrętek/36 ml
10 litrów


Kąpiel powinna trwać ok 15 min w temperaturze zbliżonej do 37st. 
Po kąpiel.i należy lekko osuszyć ciało nie pocierając 
Osobiście używam 4 nakrętek.
Skóra po kąpieli jest nawilżona ,nie ma uczucia suchości ,lepkości 
bądź tłustego filmu . 
Już po 3 kąpielach widać zasadniczą różnicę w stanie  naszej skóry.
Nie uczula ani nie podrażnia. Radzi sobie z podrażnieniami skórnymi 
poprzez ich ukojenie i zniwelowanie 
Emulsja znajduje się w buteleczce zamykanej typu press. 
Bez problemu możemy ją odkręcić i stosować wg zaleceń ;nakrętkami
Nie pozostawiana wannie tłustego osadu 
co jest tez dużym plusem przy tego typu kosmetykach.
Jest bardzo wydajna co po przeliczeniu 
w porównaniu z innymi kosmetykami tańsza od pozostałych.
Jej cena to ok 30 zł za 300ml
Możemy ja kupić na stronie producenta bądź dobrych aptekach oraz drogeriach
 zarówno stacjonarnych jak i internetowych. 
Jest to produkt przeznaczony dla dzieci jak i dorosłych wiec 
napewno znajdzie zastosowanie w całej rodzinie .



Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy