Fluid Iwostin Correctin Max

Markę Iwostin jest nam znana głownie z dermoceutyków
do oczyszczania i pielęgnacji twarzy.
Ja dziś Wam przedstawię coś z serii kosmetyków do makijażu.
Jest to MAX FLUID IWOSTIN .
Ma on za zadanie korygować niedoskonałości skóry ,nadać matowe wykończenie
 i nie wysuszać jej.
Fluidu używam od ok miesiąca.
Pierwsze spotkanie z nim było zaskakujące.
Skórę przygotowałam ja zwykle pod makijaż a tu niespodzianka ,
fluid było ciężko rozprowadzić  .
Ale już po zaaplikowaniu efekt faktycznie był fajny.
Krycie ma bardzo dobre ,matuje przez ok 5 godz później już trzeba wspomóc się czymś 
matującym .Co do trwałości utrzymuje się ok 7 godzin więc jest całkiem nieźle .  
Przy następnej aplikacji użyłam zamiast bazy pod makijaż 
kremu na dzień i już było lepiej. 
Niestety nie sprawdził się podczas aplikacji pędzlem gdyż szybko zastyga.
Posiadam odcień nr 02 i jest idealny na daną porę roku.
Po miesiącu używania nie zauważyłam by moja skóra była wysuszona bądź
podrażniona.
Kosmetyk można kupić w aptekach i dobrych drogeriach 
zarówno stacjonarnych jak i internetowych .
Cena to ok 35 zł 
Ogólnie produkt uważam za całkiem dobry 
Nie obciąża skóry i nie zapycha porów.
Jeśli ktoś lubi kosmetyki o dość gęstej konsystencji to napewno się z nim polubi.








Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy