Pink Blanket - cudowny różowy splot/ Handmade Accessories by Magdalena

Przed Świętami otrzymałam przepiękną przesyłkę od Pani Magdy która wykonuje rożnego rodzaje koce ,narzuty ,szaliki itd. wszystko można dobrać pod indywidualne zamówienie IG Handmade accessories by Magdalena FB Handmade Accessories by Magdalena
Ja otrzymałam mały koc w kolorze fuksji ,
Jest on o przecudnym splocie .
U mnie służy jako narzutka na róg kanapy. 
Zapewne doda uroku każdemu wnętrzu.
Bardzo dziękuję Pani Magdalenie za tak cudowną przesyłkę tuż przed Świętami.
Jestem pewna ,ze każdy będzie zachwycony jego urokiem i wykonaniem.


Komentarze

  1. Ten koc jest wręcz perfekcyjny, idealnie ciepły, splot prześliczny, co więcej chcieć!
    I ten boski kolor, sama chcę taki.
    Bardzo podoba mi się blog, jest przejrzysty, estetyczny i prowadzony z pomysłem!
    Obserwuję, http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest uroczy! Na zdjęciach inspirowanych wygląda obłędnie :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. absolutnie genialne są te wielkie koce o tym grubym splocie. :) a Twój ma jeszcze fantastyczny kolor, chociaż u mnie w mieszkaniu raczej by się nie sprawdził, postawiłabym bardziej na zieleń bądź fiolet. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie - wykonam kocyk w każdym rozmiarze :)

      Usuń
  4. Koc jest przepiękny. Mi marzy się taki ale w kolorach szarości!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzien dobry - zapraszam do mnie w takim razie. Wykonam kocyk w domwolnym kolorze :)

      Usuń
  5. Jejku nie powiedziałabym, że jest wykonany ręcznie, a jednak. Wygląd cudownie!

    https://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoeeej jaki solidny *-*

    Wielki i taki różowy *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/rozowy-puch.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny koc, wręcz idealny !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy