Oillan

Markę Oillan znałam głównie ze słyszenia i kosmetyków dla dzieci.
Gdy przyjrzałam się jej bliżej znalazłam bardzo ciekawe produkty zarówno dla mnie  jak i Lenki.
Ona szczególnie jest zadowolona gdy w przesyłkach jest też coś dla niej .
Dziś Wam napiszę o 3 produktach tej marki:
   
Są to kosmetyki z 3 różnych kategorii ale dopasowane do naszych potrzeb.

Produkt znajduje się w tubce zamykanej na klik.
Dodatkowo zapakowany jest w kartonik z informacjami o produkcie.
Jest lejącej konsystencji więc trzeba uważać podczas używania bo może się wylać.  
Kosmetyk jest bezzapachowy co w produktach dla dzieci jest fajne.
Wystarczy niewielka ilość kosmetyku aby umyć ciało maluszka oraz włosy.
Fajnie się pieni dobrze oczyszczając skórę i nie wysusza oraz nie podrażnia co w przypadku kosmetyków dla dzieci jest bardzo ważne. Jego skład nie posiada silnych detergentów oraz parabenów na co powinniśmy zwracać szczególna uwagę .
U nas kosmetyk dobrze się sprawdza i napewno będzie u nas gościł.
Cena jest przystępna ok 20 zł .
Seria kosmetyków Activ została stworzona z myślą o osobach dorosłych mających problem z suchą,podrażnioną skórą skłonna do reakcji alergicznych.
U mnie niekiedy występują takie objawy ale głownie z powodu kosmetyków które testuje.
Nie zawsze one współgrają z moją skórą.
Dlatego też wybrałam ten kosmetyk.
Kosmetyki z tej serii oparte są na składnikach aktywnych w 100% pochodzenia naturalnego.
Emulsja jest w opakowaniu z atomizerem dzięki czemu jest wygodna w użyciu na dowolny fragment ciała. Konsystencja jest lekka ,kremowa,szybko się wchłania.
Przy użyciu na podrażnieniach na twarzy oraz dłoniach  nie wystąpił żaden niepożądany efekt
a wręcz przeciwnie natychmiastowa ulga i ukojenie.
Nazwa kompres idealnie pasuje do tego kosmetyku.
Jestem pod ogromnym wrażeniem działania i żałuję ,że wcześniej nie poznałam tej emulsji .
Cena ok 20 zł a ulga niesamowita.
Kremowa emulsja do mycia twarzy
Nie była bym sobą gdybym nie sprawdziła produktu do oczyszczania twarzy.
Ten szczególnie do mnie przemówił bo jest przystosowany do skóry suchej i nie posiada w swoim składzie mydła .Jest zamknięta w tubce na klik.
Po jej zastosowaniu widać ,że producent nie mija się z prawdą.
Skóra na twarzy po umyciu nie jest ściągnięta ani wysuszona. Nawet mogę użyć stwierdzenia ,że nawilżona i delikatna w dotyku.
Lubię takie kosmetyki gdyż nawet jak nie mam pod ręka kremu do twarzy to nie czuje dyskomfortu suchej skóry.
Cena to ok 20 zł a ulga niesamowita.
Podsumowując wszystkie 3 produkty jestem bardzo zadowolona i oby więcej takich w zasięgu mojej ręki.
Zachęcam Was do zapoznania się z tą marką jeśli jej nie znacie bądź jeszcze nie miałyście okazji sprawdzić działania . Tak jak to było ze mną .


Komentarze

  1. Mam suchą skórę i poszukuję czegoś odpowiedniego do mycia twarzy także koniecznie muszę wypróbować kremową emulsję, którą polecasz, dzięki! :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała wypróbować :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale widzę, że warto się z nią zaprzyjaźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki używałam dla córeczki jak była mała i fajnie się spisywały; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe produkty, nie slyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy