Pure by Realash Serum pod oczy - moja opinia po 1,5 tygodnia stosowania


Kochane minął już ponad tydzień jak stosuję serum pod oczy  PURE REALASH. I powiem Wam ,że jestem w szoku. Ale zacznę od początku.
Jak wiecie lub nie wiecie pracuję zmianowo . Moje oczy jak i skóra wokół nich jest narażona na wariacje. Wtedy kiedy powinna odpoczywać jest w stanie aktywnym a kiedy sie budzić wręcz odwrotnie. Również duży wpływ na jej stan ma fakt ,że bardzo dużo czasu spędzam przed laptopem bądz tabletem a nie koniecznie zawsze mam na nosie okulary z czym wiąże sie mrużenie oczu i dzięki temu niekoniecznie piękna zmarszczona i osiniała skóra pod oczami. Nie mam worów i zmarszczek jak  70-latka ale już są małe objawy więc wole zapobiegać niż żałować.  Już próbowałam kremów pod oczy ale skótki marne :(  Serum  stosuję  krótko a już widzę lekką poprawę.  Skóra stała sie bardziej delikatna. Spojrzenie nabrało jakby blasku ,nie jest takie przygaszone. Mam nadzieję ,że efekt końcowy będzie równie zadowalający jak początkowy . Kosmetyk fajnie sie wchlania nie pozostawiając tłustej tafli pod oczami co jest dla mnie ważne . Jego konsystencja jest lekko leista co pozwala go równomiernie rozprowadzić a zarazem nie ma obawy ,że zbyt dużo go nalożymy. Wystarczy kilka kropelek do tego by go zaaplikować 
Cena produktu to 190zł za 15 ml ale produkt przy odpowiednim stosowaniu starczy nam spokojnie na poł roku . Co przeliczając na tańszy produkt razy ileś opakowań nie koniecznie skuteczny wychodzi cenowo to samo z tą rożnicą ,że ja tutaj widzę satysfakcję . Po zakończeniu kuracji pokażę Wam efekt przed i po sami ocenicie.


A jaki jest Wasz sposób na pielęgnację skóry wokól oczu ??

Komentarze

  1. Droga ale dobra sprawa :3

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie pytanie z ciekawości. Jak zauważyłaś efekty po tygodniu? Ja jak stosuje krem pod oczy to mogę go opisać dopiero po paru miesiącach użytkowania:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak już wczesniej wspomniałam moje oczy są niezle przemęczone i gdyby nie rozświetlacz i korektor to wyglądała bym na wiecznie niedospaną gdyż mam problem z podkrążonymi oczami. A teraz po przebudzeniu nie jest to aż tak widoczne więc można zauważyc efekty nawet po tygodniu a w tym przypadku po prawie dwóch. Sprobuj i sama się przekonasz .

      Usuń
  3. Wow bardzo szybko pojawiły się efekty, w przyszłości chyba zainwestuje w to serum :)


    Zapraszam na mój pierwszy post, jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj jestem sceptycznie nastawiona do tego typu kosmetyków bo na wielu się zawiodłam ale ten chyba współpracuje z moją skórą . Zobaczymy czy będą lepsze efekty po jakimś czasie .

      Usuń
  4. Post akurat dla mnie czego szukalam mam właśnie problem z worami pod oczami nie lubię tego 🙈dziekuje hehe muszę spróbować pozdrawiam lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym zakupiła wydaje się bardzo ciekawy. Ale jako mama dwójki dzieci kwota jest dla mnie olbrzymia i wolałabym kupić im coś w zamian ;) Tak już mamy mają;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pod oczy używałam lambre, ziaji oliwkowego kremu i teraz oeparol . zdecydowanie musze wypróbować tego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaskakujące że po tak krótkim czasie są efekty. Ale cena jest zaporowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. krem pod oczy albo olejki :) Na razie nie mam problemów z okolicami oczu :) ale tak jak Ty piszesz chyba lepiej wcześniej zapobiegać :)
    Obs:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę się po interesować tym serum bo nigdy nie używałam takich kosmetyków Pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/nigdy-nie-pozwole-ci-odejsc-marta-w.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam niczego pod oczy
    http://undergrounddaisyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy