Urządzenie do mycia i pielęgnacji twarzy - Biedronkowe gadżety


Pewnie wiele z Was ją ma a Te co nie mają będą mogły dowiedzieć się czy warto ją kupić gdy znów pojawi sie w Biedronce . 

Szczotka posiadaa cztery nasadkowe końcówki które umożliwiają nam szersze zastosowanie produktu oraz dwie prędkości dzieki czemu możemy dobrać odpowiednią prędkość. 

Jak widzicie ja już swoją przetestowałam. 
Nakładki mają szerokie zastosowanie :

  • Masująca ma za zadanie poprawienie krążenia oraz pomóc w absorbacji kosmetyków. 
  • Szczotka do usuwania martwych komórek i regeneracji tych uszkodzonych
  • Lateksowa do delikatnego masażu poprawiającego wchłanianie się kosmetyków
  • Gąbkado równomiernego nakładania podkładu
Szczotka jest na baterie które mamy już w zestawie. Co jest dużym plusem gdyż możemy już na miejscu sprawdzić czy jest ono sprawne. Cena to 19.90

W moim przypadku używam jej do wieczornego demakijażu oraz rannego oczyszczania twarzy. Po usunięciu pierwszej warstwy makijazu wacikami i mleczkiem nakładam żel na twarz i używam nakładki szczotkowej . Dzięki niej mam pewność , że nie pozostaną jakieś resztki makijażu a pozatym odpowiednio przygotuje twarz przed nałożenie kremu badż serum. Po wklepaniu kosmetyku używam nakłądki masującej (tej kulkowej ) pozwala mi ona na chwilę relaksu oraz dzięki niej kosmetyk lepiej się wchłania . Fajne zastosowania ma również nakładka lateksowwa ja jej używam podczas porannego oczyszczania twarzy przed nałożeniem makijażu. Niestety nakładka gąbkowa się u mnie nie sprawdziła. Podkład bardzo się w nią wchłaniał co powodowało nierównomierne rozkładamie go na twarzy oraz marnację kosmetyku. 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z urzadzenia . I polecam go .


Macie?? Używacie?? Jak u Was się sprawdza ???

Komentarze

  1. Z pewnością warto w nie zainwestować
    Chyba też się skuszę jak następnym razem wprowadzą je do sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaje sie na to już od dawna ale oryginalne sa o niebo lepsze ale też i droższe, gorzej by było jak moja skóra nie przyjęła by tej szczoteczki i teraz mam dylemat brać czy nie :c
    allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na Biedronkowej stracisz najwyzej 20 zł i sie przekonasz czy sie nadaje czy nie a jak orginał kupisz i się nie sprawdzi to już większa strata..Ja mam dosc delikatną i wrażliwą skórę a szczoteczka jej niepodrażnia :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. SUPER. NIE WIDZIAŁAM JEJ WCZESNIEJ W SKLEPIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba to urządzenie, zawsze miałam zwykłą szczoteczkę, którą ciężko było wykonać inne czynności jak zwykłe przemycie twarzy, ta widać, że ma parę "opcji" więcej :)
    http://vicci-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam jej w Biedronce, a szkoda, bo wygląda bardzo fajnie. ;) tylko znając mnie pewnie nie miałabym czasu, żeby jeszcze się taką szczotką masować, bo już i tak ledwo się wyrabiam rano przed pracą. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam tego, a szkoda bo już dawno chciałam sobie kupić coś takiego.
    Fajnie, że cena jest tak niska.
    Będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniesz do mnie - http://jowitajonca.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam go w biedrze a szkoda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tego w biedronce ale może uda mi się kupić, kiedy będzie następnym razem ;)

    Zapraszam na mój pierwszy wpis :)
    http://xmeand.blogspot.com/2016/04/hello.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością kupię gdy znowu pojawi się w markecie;) Fajny sprzęt, nigdy nie miałam z takim stycznosci;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy