Pure by REALASH - serum pod oczy


W piątek był u mnie dzień kuriera gdyż jeden zdąrzył odjechać zaraz pojawiał się następny. Jedną z przesyłek które otrzymałam to paczka od REALASH z Serum pod oczy PURE . Od jutra zaczynam testowąć kosmetyk i jestem bardzo ciekawa efektów które Wam tutaj niebawem przedstawię. 


Opis Producenta :
PURE by Realash to serum, dzięki któremu będziesz mogła kompleksowo zadbać o delikatną skórę pod oczami. Produkt intensywnie nawilża, świetnie 
odżywia i wygładza skórę. Perfekcyjnie dobrane składniki działają przeciwzmarszczkowo. Serum spłyca zmarszczki mimiczne i grawitacyjne, zapobiega ich pogłębianiu oraz redukuje zmarszczki. PURE by Realash poprawia także nawilżenie skóry, wzmacniając jej barierę hydrolipidową oraz chroni komórki przed działaniem wolnych rodników.
PURE by Realash intensywnie ujędrnia i regeneruje. Dzięki niemu zapomnisz o cieniach i opuchnięciach pod oczami. Serum poprawia także koloryt skóry i delikatnie ją rozświetla. Wystarczy tylko kilka kropel, aby Twoje spojrzenie nabrało blasku i świeżości


Jesteście ciekawi mojej opinii???  Zapraszam Was na IG  KLIK oraz FB KLIK  gdzie będę Was na bieżąco informować o postach związanych z tym kosmetykiem jak i wieloma innymi produktami 

A może jest ktoś kto już stosował?? Jakie są Wasze wrażenia??

Komentarze

  1. Jestem ciekawa efektów bo mam cześć problemy z cienia mi pod oczami
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Często mam problemy z cienia mi pod oczami
    Niecierpliwie czekam na wyniki
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi by sie przydało takie serum pod oczka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jakby sie u mnie spisałla :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi samej przydało by sie takie serum ! Też jestem ciekawa na Twoją opienie :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/marcowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie znam tego produktu, ba nawet marki - ale już na wygląd jest zachęcający, pewnie przez dość ekskluzywnie wyglądające opakowanie :)
    Swoją drogą bardzo fajne zdjęcia i estetyka całego bloga, dołączam do obserwujących ! pozdrawiam www.weemini.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy