Pielęgnacja z Eos

Marka Eos jest nam wszystkim dobrze znana. Ja wiele o nich czytałam nawet kilka razy przymierzałam się do kupienia czegoś ale zawsze na koniec obyło się smakiem.
Dzięki Agencji CRUSO PR miałam okazje się z nimi zapoznać w końcu.
U mnie znajdują się 2 jajeczka z balsamami do ust ,balsam do ciała oraz krem do rak .
Balsamy do ust mam Summer Fruit  i Sweet Mint . Balsamy są bogate w przeciwutleniacze, witaminę E. masło shea oraz olej jojoba nada aksamitną miękkość ustom zachowując ich naturalną wilgotność.Produkt posiada właściwości odżywcze, regenerujące oraz antybakteryjne . Nie zawiera glutenu,parabenów, ftalanów oraz wazeliny. Produkty Eos są w 95% organiczne i 100% naturalne.

Balsamy kształtek mnie urzekły. Zawsze mam jeden przy sobie . Wcześniej używałam wazeliny i przy moich długich paznokciach to było mega wyzwanie . Tutaj jest mega wygodnie i uroczo. Co do działania są naprawdę świetne. A ich zapach zachwyca. Obie wersje są idealnie trafione mimo iż są różne. Miętowa wersja lekko chłodzi i mrowi więc idealnie sprawdzi się latem. Ten efekt bardzo mi się podoba. Balsamy są wydajne po prawie miesiącu użytku nie widać ubytku w opakowaniu .
Są one naturalne co jest ich ogromną zaletą. Cena waha się od 15-25 zł w zależności od sklepu lub drogerii

Kolejnym produktem tej marki jest również świetnie zapakowany. Krem do rąk Eos jest w 96% z naturalnych składników. Zawiera masło Shea ,ekstrakt z owsa i aloesu . Produkt nie zawiera parabenów ani glutenu .
Ja posiadam krem o zapachu ogórkowym . Jego konsystencja jest z tych rzadkich .dzięki czemu nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Zapach kremu długo utrzymuje się po aplikacji. 
Efekt nawilżenia jak dla mnie jest bardzo dobry. Cena od 14-25 zł .

Ostatnim z produktów mojej pielęgnacji marki Eos jest balsam do ciała Delicate petals o zapachu płatków kwiatów.. 
Znajduje się w lekko fioletowej smukłej butelce zamykanej na klik Jego zapach jest obłędny. Zawiera cenne składki tj Masło Shea ,olej awokado oraz witaminę C . Konsystencja kosmetyku jest lekka dzięki czemu nie pozostawia na skórze tłustego filmu . Zapach utrzymuje się długo na skórze co mnie bardzo cieszy. Co do działania to bardzo dobrze nawilża wiec jest wart swojej ceny. Cena to ok 35 zł 
Podsumowując kosmetyki te marki sprawdziły się u mnie perfekcyjnie i bardzo się cieszę ,że mogłam się przekonać na własnej skórze o ich działaniu. 

Miałyście te kosmetyki jakie jest Wasze zdanie na ich temat ??

Komentarze

  1. Całkiem fajne są te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam balsam do ust, ale niestety nie bardzo nawilżał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dobrze się spisuje ale wcześniej używałam wazeliny wiec moje usta nie potrzebują jakiegoś mega nawilżenia :)

      Usuń
  3. Marka EOS jest jedną z moich ulubionych. :) Chociaż powiem szerze, że na suche usta najlepsza jest lanolina z Ziai. Powinnaś spróbować. :D

    Pozdrawiam
    ModnaXL

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się strasznie pakowanie tego kremu do rąk jak i balsamu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy