KREM NAWILŻAJĄCY O DOGŁĘBNYM DZIAŁANIU Z SPF15 Dermedic Hydrain3

Serię Hydrain 3 bardzo lubię. Czasem mam wrażenie ,że jest stworzona wprost do moich potrzeb.
Krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15 jest kolejnym z tych które mega ukoiły moją skórę.
Ostatnie tygodnie w mojej byłej pracy dały się mojej skórze do znaki .Lokal w którym pracowałam musiał być ogrzewany grzejnikiem elektrycznym który stał obok mnie. To suche powietrze leciało wprost na mnie i mimo codziennej pielęgnacji moja skóra nie dała rady. Na twarzy łaty z suchej skóry .Byłam przerażona ,podkłady wchłaniały się i pozostawała sucha skorupa. Teraz już jest lepiej ale to był koszmar .jeszcze tak wysuszonej skóry twarzy nie miałam . Krem Dermedic był jak kompres .moja skóra pochłaniała go jak gąbka. Teraz już skóra w dotyku jest delikatniejsza,skórki nie są już tak podkreślone ,twarz wygląda na zdrowszą. 
Kosmetyk znajduje się w szklanym słoiczku o prześlicznym niebieskim kolorze. Jego konsystencja jest lekka kremowa . Szybko się wchłania. U mnie wraz z maseczkami nawilżającymi zdziałał cud. 
Możemy go kupić w aptekach jak i dobrych drogeriach . Cena ok 35 zł 

Komentarze

  1. To już kolejna pochlebna opinia o tym kremie, chyba muszę po niego sięgnąć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzieś już widziałam tę markę i też czytałam pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że się tak dobrze spisuje :) Kilka lat temu, kiedy sięgałam częściej po apteczne kosmetyki, to pamiętam, że miałam mleczko i krem pod oczy, ale żaden z tych kosmetyków specjalnie się u mnie niestety nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  4. i kolejna osoba go zachwala..chyba pora go kupić;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy