KREM POD OCZY DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO

Dziś bym chciała Wam coś więcej powiedzieć o kremie pod oczy Hydrain 3 . Od niedawna stosuje o to ten krem , jest on zalecany do wieczornej i porannej pielęgnacji. Powstał z myślą o suchej skórze i co ważne nie podrażniał oczu. Dla mnie jest to wielki plus bo większość kremów przeznaczonych w okolice oczu podrażniało przez co mnie szczypały i łzawiły. 

Opakowanie nie wyróżnia sie na tle innych.Zapach jest delikatny mało wyczuwalny. Krem jest dość gesty i tłusty, dzięki temu wystarczy tylko trochę wycisnąć na koniuszki palcu. Bardzo szybko się wchłania co jest również jego zaletą.

U mnie sprawdził się fenomenalnie, moje cienie pod oczami znacznie zniknęły. Na pewno zaopatrzę się jeszcze w jedno opakowanie ;)

Komentarze

  1. Nie miałam pojęcia, że z tej serii pojawił się krem pod oczy coś czuje, że to będzie mój kolejny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O taki kremik pewnie służył mojej cerze, zwłaszcza po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że lubię produkty firmy "Dermedic" - być może skuszę się kiedyś na ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To coś dla mnie, bo mam wielkie cienie pod oczami. Przetestuje! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy