LIly Lolo Róż Do Policzków Coralista , Pędzel do różu Blush Brush

Od dłuższego czasu pokazuje Wam produkty LILY LOLO . Dziś chciałabym Wam zaprezentować Róż Do Policzków Coralista oraz Pędzel do różu Blush Brush z tej firmy. 
Zacznę od paletki róż o odcieniu koralowym jest wręcz idealny na wiosnę i lato.Kolor jest delikatny nie przesadzony i na pewno nie zrobimy sobie nim krzywdy. W paletce znajduje się również roswietlacz. Kosmetyk jest niewielkich rozmiarów posiada lusterko wiec bez problemu możemy ja zabrać ze sobą do torebki.    
Do nakładania różu używam specjalnie przeznaczonego do niego Pędzel do różu Blush Brush w ktorym
włosie jest delikatne i bardzo geste. Wykonany jest z syntetycznego materiału. Nadaje się wręcz idealnie do nakładania różu. Na pędzel nabiera się odpowiednia ilość różu, Dzięki czemu nie namęczymy się przy nakładaniu. 

Komentarze

  1. Jakiś czas temu zamówiłam kilka kosmetyków z Lily Lolo i bardzo je polubiłam. Na ten zestaw chyba też się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się całkiem fajny :) Nie słyszałam jeszcze o tym modelu i tej marce
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zarówno Coralistę jak i pędzelek i z obu produktów jestem bardzo zadowolona. Pędzelek jest mięciutki, a róż ma genialny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy