Perfumy Glantier

Mam dziś dla Was recenzje perfum od firmy GLANTIER.
 Jakiś czas  temu dostałam od nich przesyłkę z perfumami damskimi 50 ml nr 501. Są one inspirowane linią zapachową CALVIN KLEIN EUPHORIA. Możemy wyodrębnić trzy nuty zapachowe:
Nuty głowy: granat Przypisane są do kategorii orientalno-kwiatowej. Nuty serca: lotos, orchidea. Nuty bazy: fiołek, ambra, piżmo, mahoń.  
Na mojej skórze są wyczuwalne około 8 godz z tą sama intensywnością. Spryskany nim płaszcz lub kurtka jeszcze długo dają miły i przyjemny zapach. Co dla mnie jest bardzo ważne, bo czym innym może być odzwierciedlenie naszej osobowości  i kobiecości  niż perfumy.  
Na stronie mamy duży wybór perfum i na pewno każda z nas coś dla siebie i swojego mężczyzny znajdzie.Takie flakonik z perfumami może być świetnym prezentem na urodziny,imieniny czy tez inną okazje. Serdecznie polecam Wam zapoznać się z oferta firmy GLANTIER.

Komentarze

  1. Zapowiada się bardzo ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je mam . wybralam chanel chance :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa i śliczna buteleczka - lubię takie proste :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Euphoria piękny zapach, ale już mi się znudził.. Szukam czegoś nowego. Właśnie przeglądam inne oferty sklepu :)

    Zapraszam na nowy post, PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Euphorię, i super, że tak długo trzymają ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem zwolenniczką takich perfum. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy