BUNA, OWSIANY OLEJEK PEELINGUJĄCY DO TWARZY

Owsiany olejek peelingujący jest o żelowej konsystencji z dodatkiem drobnego cukru oraz płatków owsianych. Drobinki cukru nie są widoczne gołym okiem lecz po kontakcie z wodą i stają się kremową emulsją.
Kosmetyk posiada 6 olejków ; 
kukurydziany, sezamowy, makadamia, słonecznikowy, sojowy i oliwa z oliwek), więc jest dość tłustym kosmetykiem.
Peeling można stosować na skórę suchą oraz mokrą choć ja wole w 100 % wersję na mokro .
Na skórze zostawiamy go na 15 min  po tym czasie skóra jest idealnie nawilżona oraz wygładzona.
Idealnie usuwa martwy naskórek oraz suche skórki ,skóra jest oczyszczona i idealnie przygotowana do dalszej pielęgnacji.
Jestem bardzo zadowolona z działania peelingu a dodatek płatków owsa normalizuje   wydzielania sebum.  Cena niska bo ok 9 zł 

Komentarze

  1. Fajny skład! :-) Muszę poznać kosmetyki Buña, ciekawią mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Orzez olejek macadamia,macadami i oliwe z oliwek nie nadaje sie do mojej cery, wiec nie siegne po niego

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry skład, aż jestem ciekawa kiedy sama będę mogła je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy